رشد روزافزون قيمت‌ لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

افزایش قیمت لوازم خانگی خارجی با توقف واردات

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توقف واردات لوازم خانگی خارجی و خروج برندهایی نظیر سامسونگ و ال جی از کشور قیمت ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توقف واردات لوازم خانگی خارجی و خروج برندهایی نظیر سامسونگ و ال جی از کشور قیمت لوازم خانگی خارجی در بازار داخلی افزایش یافته و هزینه خرید برخی مدل های یخچال ساید با ساید سامسونگ حتی به ۹۰ میلیون تومان رسیده است.

لوازم خانگی برند های خارجی و خصوصا برند سامسونگ این روزها در بازار به قیمت های نجومی خرید و فروش می شود به عنوان مثال یخچال و فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل  ROSSO۲ در حال حاضر در بازار ۷۶ میلیون تومان قیمت خورده است و یخچال و فریزر مدل FSR۱۲ این برند در حال حاضر ۸۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورده است .

 فعالان بازار می‌گویند این اقلام اغلب غیرقانونی وارد کشور شده و فاقد خدمات پس از فروش هستند.

در میان سایر لوازم خانگی این برند خارجی نیز ماشین لباسشویی مدل J۱۴۷۷ ظرفیت ۷ کیلوگرم آن ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است و مایکروویو همین برند نیز در دامنه قیمتی ۱۱ تا ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود و به عنوان مثال مایکروویو سامسونگ مدل SAMI ۱۲ B در حال حاضر ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

جارو برقی های این برند خارجی نیز در دامنه قیمتی ۴ تا ۱۱ میلیون تومان خرید و فروش می شوند و به عنوان مثال جاروبرقی سامسونگ مدل CROWN ۲۴۰۰ در حال حاضر ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورده است و کولر گازی های این برند نیز در دامنه قیمتی ۱۵ تا ۲۱ میلیون تومان قیمت خورده اند و به عنوان مثال اسپلیت کولر گازی سامسونگ مدل  AR۲۴MQFRBWK/FA در حال حاضر ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

لوازم خانگی برند دوو نیز با قیمت های نجومی در بازار خرید و فروش می شوند و به عنوان مثال یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D۲S-۳۱۳۳SS در حال حاضر ۳۵ میلیون و ۳۵ هزار تومان قیمت خورده است و یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل D۴S-۲۹۱۵SS نیز در حال حاضر ۳۰ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان قیمت خورده است و مدل D۴S-۰۰۳۶SS آن نیز در حال حاضر ۵۲ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان قیمت خورده است.

ماشین لباس شویی های این برند در دامنه قیمتی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می شوند و به عنوان مثال ماشین لباسشویی مدل DWE-۸۵۴۰ ظرفیت ۸ کیلوگرم این برند در حال حاضر ۱۴ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان قیمت خورده است و ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-۸۲۴۰ ظرفیت ۸ کیلوگرم نیز در حال حاضر ۱۰ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان قیمت خورده است.

جارو برقی های این برند نیز در دامنه قیمتی ۳ تا ۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند و به عنوان مثال جاروبرقی مدل DVC-S۲۲G این برند در حال حاضر به قیمت ۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.

در بین لوازم خانگی مارک بوش نیز می توان به جاروبرقی های موجود این برند در بازار اشاره کرد که در دامنه قیمتی ۵ تا ۱۲ میلیون تومان خرید و فروش می شوند و به عنوان مثال جارو شارژی بوش مدل BCH۸۷POW۱ در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

به گزارش خبر آنلاین، در این بین اما لوازم خانگی مارک ال جی در بازار به سختی یافت می شوند و در خصوص مارک پاناسونیک نیز تنها تعداد محدودی از لوازم خانگی با این برند در بازار موجود هستند؛ مایکروویو های این برند در دامنه قیمتی ۳ تا ۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شوند و به عنوان مثال مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD۶۹۲S در حال حاضر ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟