ساندبار های پریمیوم سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

ساندبار های پریمیوم سامسونگ در کره رونمایی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیک پرچم دار یا به عبارتی رهبر بخش ساندبار در صنعت لوازم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ الکترونیک پرچم دار یا به عبارتی رهبر بخش ساندبار در صنعت لوازم خانگی است. بر اساس آمار های شرکت تحقیقات بازار جهانی Future Source، سامسونگ طی هفت سال متوالی یک چهارم فروش جهانی ساندبار را به خود اختصاص داده است. البته ساندبار های ساسمسونگ توانسته اند بخش عظیمی از بازار لوازم خانگی داخلی کره جنوبی را چیره کند. این موضوع باعث شده تا سامسونگ تصمیم بگیرد ساندبار های جدید خود را به این بازار عرضه نماید. در همین راستا، ساندبار های پریمیوم سامسونگ در دو مدل به بازار کره جنوبی معرفی شدند.

ساندبار های پریمیوم سامسونگ

ساندبار های پریمیوم سامسونگ این ظرفیت را دارد که به عنوان پرچم دار ساندبار های سال 2021 معرفی شوند. این ساندبار های پریمیوم شامل دو مدل HW-Q950A و HW-Q900A می شود که هر دو از ساندبار های سری Q 2021 هستند. تمامی انتظارات بر این است که در هفته آخر ماه جون 2021 فروش این دو محصول آغاز شود.

ساندبار های پریمیوم سامسونگ می توانند صدایی با وضوح و کیفیت بالایی را به کمک قابلیت های درخشان و امکانات منحصر بفرد را پخش نماید. به طور مثال، قابلیت ارتقا یافته SpaceFit Sound+ به وسیله Auto Equalizer می تواند صدایی با قدرت را ارئه دهد.

ساندبار های پریمیوم سامسونگ

سمفونی سری Q این قابلیت را دارد تا تاخیر بین صدا و تصویر تلویزیون را به حداقل مقدار ممکن برساند در حالی که از کیفیت پخش صدا ذره ای کم نخواهد. این سمفونی کمک می کند تا کسانی که از تلویزیون های معمولی برخوردارند و صدا را با کیفیت متوسطی می شنوند بتوانند با این ساندبار کیفیت پخش صدا را در خانه خود بیفزایند.

آنگونه که شواهد نشان می دهد، این دسته از ساندبار های سامسونگ به زودی در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد اگر چه این کمپانی هنوز درباره عرضه جهانی این محصول اخباری را منتشر نکرده است. ساندبار HW-Q950A با قیمت 1.89 میلیون وون در بازار کره جنوبی به فروش خواهد رسید در حالی که مدل  HW-Q900A در همین بازار 1.39 میلیون وون قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟