ساعت Smart Clock 2 هوشمند لنوو
اخبار لوازم خانگی

ساعت Smart Clock 2 هوشمند لنوو مجهز به بلوتوث به بازار عرضه خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال 2019 لنوو برای اولین بار از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که این دستگاه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال 2019 لنوو برای اولین بار از ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که این دستگاه به عنوان اسپیکر نیز قابل استفاده بود و هست. یکی از قابلیت های مهم این دستگاه پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت به شمار می آید. لنوو تصمیم گرفت رویه تولید اسپیکر را در پیش بگیرد، در همین راستا نسخه توسعه یافته ساعت های هوشمند خود را با نام ساعت Essential هوشمند در ماه اوت سال گذشته معرفی نمود و در ماه مارچ امسال نیز این دستگاه هوشمند را به بازار هند عرضه کرد. این شرکت امسال دوباره موفق شده تا نسخه جدیدی از ساعت های هوشمند خود را طراحی کند و به زودی به بازار عرضه کند. ساعت Smart Clock 2 هوشمند لنوو نسل جدید ساعت های هوشمند لنوو خواهد بود که برای اولین بار از بلوتوث 5.1 برخوردار است.

تاییدیه ساعت Smart Clock 2 هوشمند چند هفته پیش صادر شد و برخی از قابلیت های آن مشخص شده است. لنوو اعلام کرده این ساعت علاوه بر بلوتوث 5.1 ، از تمامی امکانات ساعت های قبلی برخوردار است.

ساعت Smart Clock 2 هوشمند لنوو

نسخه اولیه ساعت های هوشمند لنوو از یک صفحه نمایشگر 4 اینچی با کیفیت HD+ برخوردار بودند در آن زمان بسیاری از کارشناسان توقع نداشتند که این سبک صفحه نمایشگر برای ساعت هوشمند روی کشو کنار تخت مورد استقابل قرار بگیرد و مشتریان را جذب خود کند اما خلاف آن ثابت شد. با این حال ما انتظار نداریم ساعت های هوشمند جدید لنوو دارای صفحه نمایشگری به این اندازه باشد ولی تا زمان رونمایی نهایی نمی توان اظهار نظر کرد. طبق نظرات کارشناسان، این محصول تمرکز بیشتری بر روی کیفیت صدای اسپیکر و ارتقا امکانات دارد.

ساعت Smart Clock 2 هوشمند لنوو

ساعت هوشمند لنوو قطعا از دستیار صوتی گوگل برخوردار است که کاربران می توانند به کمک آن آلارم خود را تنظیم نمایند و در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوند. همچنین می توانند پیغام یاد آوری را نیز فعال نمایید تنها کافیست گوگل را صدا کنند. علاوه بر این، این دستگاه به دیگر لوازم خانگی هوشمند همانند لامپ ها، دوربین های مدار بسته و سنسور تشخیص آتش نیز متصل می شود.

از آنجایی که قیمت نسخه اولیه آن 80 دلار و مدل Essential تقریبا 62 بوده انتظار می رود این ساعت نیز قیمت بالایی نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟