کالکشن جدید ماشین ظرفشویی اسمگ
اخبار لوازم خانگی

کالکشن جدید ماشین ظرفشویی اسمگ برای رونمایی آماده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اواخر امسال کالکشن جدید ماشین ظرفشویی اسمگ سری Diamond با چندین نو آوری از ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اواخر امسال کالکشن جدید ماشین ظرفشویی اسمگ سری Diamond با چندین نو آوری از جمله موتور اینورتر برای افزایش بهره وری انرژی و همچنین بهبود عملکرد شستشو و انعطاف پذیری معرفی خواهد شد.

این مجموعه جدید ماشین ظرفشویی که توسط شرکت Smeg ایتالیا طراحی و تولید شده دارای برنامه های جدید شستشو همانند برنامه تمیز کردن دستگاه برای تمیز کردن فضای داخلی و سیستم هیدرولیک، گرین اکسپرس، یک چرخه سریع با مصرف انرژی کم، شستشوی برای ظروف بسیار ظریف و حساس که بدون هیچگونه صدا در سزیع ترین زمان ممکن ظروف را می شویند.

کالکشن جدید ماشین ظرفشویی اسمگ

پنجاه سال پیش اسمگ اولین ماشین ظرفشویی خود را با نام تجاری Smeg Dishlex تولید و به بازار عرضه کرد. هم اکنون دهه ها سال گذشته و اسمگ همچنان در خط مقدم طراحی و فناوری ماشین ظرفشویی باقی مانده است.

قبل از اینکه ماشین ظرفشویی به یکی از لوازم خانگی رایج تبدیل شود بسیاری از خانواده های استرالیایی می خواستند دستگاهی برای انجام شستن ظرف ها داشته باشند تا در کار های خانه به آنها کمک کند. جان ولز اولین ماشین ظرفشویی استرالیایی دیشلکس را در سال 1948 تولید کرد.

کالکشن جدید ماشین ظرفشویی اسمگ

در سال 1971 برایان ولز؛ پسر جان به دنبال تولید کنندگان ظرفشویی در اروپا بود که در شمال ایتالیا با اعضای اسمگ آشنا شد. بین ارزش ها و خواسته های برایان و اسمگ به عنوان دو شغل خانوادگی همفکری و هم افزایی شدیدی وجود داشت.

برایان ولز پس از مدت ها جستجو سرانجام با مدیر صادرات اسمگ Emer Zavaroni ملاقات کرد. او گفت: ارزش های تجاری بین شغل خانوادگی من و شرکت خانوادگی اسمگ شباهت زیادی وجود داشت که این موضوع یک هماهنگی بسیار عالی بود و در نتیجه مثبت برای تولید محصولات کمک کرد.

کالکشن جدید ماشین ظرفشویی اسمگ

وین کمپبل ؛ مدیر عامل اسمگ در استرلیا گفت: امروز مصرف کنندگان به دنبال یک ماشین ظرفشویی هستند که استفاده از آن آسان باشد، نتایج بسیار خوبی داشته باشد و در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کند. ما اولین ماشین ظرفشویی با  6 ستاره WELS را راه اندازی کردیم و بر اساس نظر مشتریان می دانیم که کارایی بسیار خوبی داشته و با بسیاری از نیاز های کاربران سازگار بوده است.

با توجه به این موضوع حال باید منتظر باشیم تا کالکشن جدید ماشین ظرفشویی اسمگ عرضه شود تا نظر کاربران را درباره آن بدانیم  و با قابلیت های آن بیشتر آشنا شویم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟