لیست قیمت انواع کلمن در بازار ایران + مشخصات
اخبار لوازم خانگی

لیست قیمت انواع کلمن در بازار ایران + مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روزهای پایانی فصل بهار سپری می شود و چیزی تا آغاز فصل تابستان و گرما باقی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روزهای پایانی فصل بهار سپری می شود و چیزی تا آغاز فصل تابستان و گرما باقی نمانده است. مطمئنا استفاده از وسایلی مانند کلمن در این فصل بیشتر می شود و به همین دلیل لیست قیمت انواع کلمن در بازار ایران به همراه مشخصات گردآوری شده است.

کلمن ها با تنوع بالایی به فروش می رسد که از انواع آن می توان به کلمن شیشه ای، کلمن پلاستیکی، کلمن فلزی یا دارای تصفیه آب اشاره کرد که قیمت آن ها با توجه به جنس بدنه، ظرفیت، برند و … متغیر است. موارد استفاده از کلمن بالا بوده و  ارتباط مستقیمی در بهینه کردن مصرف برق دارد. به عنوان مثال با قرار دادن یک کلمن در آشپزخانه دیگر نگران باز و بسته شدن درب یخچال خود نخواهید بود.

یکی دیگر از مزایا کلمن سبک و قابل حمل بودن است که به راحتی از آن ها می توان در مسافرت و یا کوه نوری بهره برد. جالب است بدانید که کلمن در واقع نام یک شرکت آمریکایی‌ بوده و برگرفته از نام موسس این شرکت یعنی ویلیام کافن کلمن است. طراحی این محصولات به گونه ای است که  آب و مواد غذایی را تازه و خنک نگه‌ دار‌ند و  مدت زمانی که هر کلمن قادر است آب را خنک نگه‌ دارد با توجه به نوع و برند آن متفاوت است. در این بخش به منظور راهنمایی بهتر مشتریان در هنگام خرید جدولی از قیمت انواع کلمن در بازار فراهم شده است.

لیست قیمت انواع کلمن در بازار ایران + مشخصات

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟