جاروبرقی بی سیم Bespoke سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی بی سیم Bespoke سامسونگ به بازار معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول فناوری کره ای از جدید ترین جاروبرقی بی سیم خود در روز سوم ماه جون ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول فناوری کره ای از جدید ترین جاروبرقی بی سیم خود در روز سوم ماه جون رونمایی کرد و به گفته این کمپانی این دستگاه از فناوری و امکانات جاروبرقی رباتیک بسپوک پشتیبانی می کند. جاروبرقی بی سیم Bespoke سامسونگ با عنوان Bespoke Slim یاد می شود زیرا بسیار باریک طراحی شده است.

جاروبرقی بی سیم Bespoke سامسونگ از لحاظ عملکرد همانند یک جاروبرقی با سیم 150 وات بوده یه همین خاطر سه حق ثبت اختراع به طور مستقیم به طراحی موتور Bespoke Slim سامسونگ تعلق گرفته است.

جاروبرقی بی سیم Bespoke سامسونگ

 سامسونگ از فناوری های خود در موتور اینونتر استفاده نموده تا این جاروبرقی بی سیم با جثه کوچک بتواند با قدرت و مکش بالایی کار کند. این موضوع باعث شده تا جاروبرقی بی سیم  Bespoke سامسونگ نسبت به نسخه های قبلی کارایی بیشتری دارد و امتیاز بیشتری را کسب کرده است.

جاروبرقی Bespoke Slim دارای یک برس کف باریک و نرم است که توانایی چرخش 1500 دور در هر دقیقه را دارد که به جارو زدن و از بین بردن آلودگی در قسمت های باریک و گوشه های داخل اتاق کمک می کند.

جاروبرقی بی سیم Bespoke سامسونگ

خالی از لطف نیست اگر بدانید  باتری جارو برقی بی سیم سامسونگ قادر است در حالت عادی تا 50 دقیقه فعالیت داشته باشد. همچنین زمانی که روی حالت Stronge قرار دارد می تواند تا 25 دقیقه کار کند در حالی که روی برنامه حداکثر تنها 5 دقیقه توانایی کار کردن دارد. همچنین یک ویژگی دارد که به کاربران این امکان را می دهد تا بدون خم شدن کیسه دستگاه را بیرون بیاورند و تمیز کنند. نمایشگر LED Stardust به کاربر کمک می کند تا میزان مصرف باتری و وضعیت ابزار را رصد کند.

جارو برقی بی سیم Bespoke Slim در کره جنوبی با قیمت حدود 549000 وون ( 495 دلار ) به فروش می رسد اما اگر از یک عدد تی جهت تمیز کردن مایع و رطوبت برخوردار باشد هزینه کل بسته 649000 وون ( 593 دلار ) است. این جاروبرقی در رنگ های سفید، سبز و زرد آفتابی موجود است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟