هشدار، ایکس‌ویژن محافظ الکترونیکی تولید نمی‌کند!
اخبار لوازم خانگی

ایکس‌ویژن محافظ الکترونیکی تولید نمی‌کند!

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا در بازار محصولات الکترونیکی و بخصوص در برخی از فروشگاه‌های موجود در ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اخیرا در بازار محصولات الکترونیکی و بخصوص در برخی از فروشگاه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مشاهده شده که عده‌ای سودجو تحت نام، برند و لوگو X.VISION اقدام به تولید و عرضه محافظ‌های الکترونیکی مخصوص تلویزیون‌، یخچال، فریزر و کامپیوتر کرده‌اند.

بدینوسیله به اطلاع مشتریان محصولات ایکس‌ویژن می‌رساند که مادیران تا بحال هیچگونه محصول محافظ الکترونیکی تولید نکرده است.

بخش حقوقی مادیران نیز به محض اطلاع از این موضوع، فرآیند شکایت قانونی از این سودجویان را آغاز کرده و خاطرنشان می‌سازد که فروش و عرضه این محصول با نام ایکس‌ويژن غیرقانونی است.

گفتنی است این محصولات که اکنون در بازار به فروش می‌رسند مورد تایید ایکس‌ويژن نبوده و در صورت استفاده و ایراد خسارت به محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی، هیچگونه تعهدی بر عهده گروه مادیران نخواهد بود.

شایان ذکر است مشتریان و اعضای محترم خانواده بزرگ ایکس‌ويژن می‌توانند در صورت مشاهده محصولات و تخلفات مشابه ضمن تماس با شماره تلفن ۸۲۲۶۶-۰۲۱ داخلی ۲، واحد رضایت مشتریان، ما را در ارایه خدمات مناسب و استاندارد بیش از پیش همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟