پروموشن لوازم خانگی تفال
اخبار لوازم خانگی

پروموشن لوازم خانگی تفال به مناسب پایان سال مالی آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همزمان با پایان سال مالی لوازم خانگی تفال، این برند یک تبلیغات خود را در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همزمان با پایان سال مالی لوازم خانگی تفال، این برند یک تبلیغات خود را در جهت ارائه تخفیفات به مشتریان منتشر نموده است. پروموشن لوازم خانگی تفال به مناسبت به پایان رسیدن سال مالی آن آغاز شده که در این پروموشن با خرید هر یک از سه محصول مورد نظر تفال مشتریان می توانند یک ماهیتابه آنودایز تفال با عمق 20 سانتی متری به ارزش 54.95 دلار دریافت نمایند.

بر اساس پروموشن لوازم خانگی تفال، مشتریان با خرید سرخ کن Easy Fry XXL تفال ، هواپز Easy Fry Deluxe و یا سرخ کن Ultimate Fry Deluxe به صورت آنلاین یک عدد ماهیتابه تفال به عنوان هدیه اخذ خواهند کرد.

پروموشن لوازم خانگی تفال

علاوه بر این، متقاضیان با خرید غذا ساز  Cook4Me+ Connect تفال 100 دلار به عنوان هدیه دریافت می کنند، همچنین در صورت خریداری غذاساز Cook4Me+ برنده 50 دلار وجه نقد می شوند. مهلت استفاده از پروموشن لوازم خانگی تفال تنها تا تاریخ 18 ژوئیه 2021 بوده اما ممکن است تا اول ماه اوت ادامه داشته باشد.

مدیر مارکتینگ گروه SEB؛ Marine Pestel در این باره اظهار کرد: از ارائه این پیشنهاد به مشتریان تفال بسیار خوشحال هستم زیرا فرصتی مناسب را برای خرید لوازم خانگی ایجاد می کند.

پروموشن لوازم خانگی تفال

نوئل هسو؛ مدیر ارشد محصولات تفال اظهار داشت: با گسترش روند آشپزی در خانه تفال طیف وسیعی از لوازم خانگی هوشمند را برای آشپزی به همراه برنامه های کاربردی ارائه می دهد. این لوازم به مصرف کنندگان این امکان را می دهند تا تجربه جدیدی در هنگام آشپزی داشته باشند در حالی که وقت گرانبها خود را برای گذراندن با خانواده صرفه جویی می کنند.

کارشناسان تبلیغاتی این پروموشن بر این باورند که با ارائه این پروموشن مشتریان علاوه بر صرفه جویی در زمان با خرید آنلاین و کاهش هزینه های خرید، می توانند تجربه های جدیدی را هنگام پخت و پز کسب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟