سیستم همراه تهویه هوا شیائومی
اخبار لوازم خانگی

فروش سیستم همراه تهویه هوا شیائومی با قیمت 20 دلار آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید میجیا یکی از برند های زیر مجموعه شیائومی بوده که لوازم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید میجیا یکی از برند های زیر مجموعه شیائومی بوده که لوازم خانگی هوشمند شیائومی را عرضه می کند. این کمپانی اخیرا سیستم همراه تهویه هوا شیائومی را تحت عنوان برند خود با قیمت 20 دلار معادل 129 یوان به فروش می رساند.

ریموت کنترل سیستم همراه تهویه هوا شیائومی تواند به عنوان یک کنترل از راه دور عمل می کند و دمای دستگاه را تنظیم نماید. همچنین از دستیار صوتی XiaoAI پشتیبانی می نماید علاوه بر این، این دستگاه از قابلیت تنظیم هوشمند دما برخوردار بوده که می تواند مصرف انرژی مورد نیاز را با ثابت کردن دما کاهش دهد؛ موارد ذکر شده همگی قابلیت هایی است که کنترل کننده این تهویه هوا Pro می تواند انجام دهد. ریموت کنترل این سیستم همراه تهویه هوا اکنون از یک کنترل از راه دور به وسیله مادون قرمز، سوکت 10A  و بلوتوث و همچنین سایر درگاه های ارتباطی برخوردار است.

سیستم همراه تهویه هوا شیائومی

همراه تهویه هوای شیائومی نه تنها به عنوان یک دستگاه همراه و هوشمند وظیفه خود را به درستی انجام می دهد بلکه می تواند زمان و دما محیط را تشخیص دهد تا بر این اساس تنظیمات تهویه هوا اصلی را هماهنگ سازد. همچنین به لطف ریموت کنترل مادون قرمز می توان چندین وسیله برقی مانند پروژکتور، تلویزیون و پنکه را همزمان کنترل نمود.

سیستم همراه تهویه هوا شیائومی

ماژول فرستنده مادون قرمز داخلی و کد مادون قرمز آن می تواند بیش از 6000 لوازم خانگی و گجت های دیگر را که در بازار موجود هستند را با یکدیگر هماهنگ سازد. همانطور که گفته شد سیستم همراه تهویه هوا MIJIA شیائومی دارای اتصال بلوتوثی بوده که پس از اتصال به آن نه تنها می توانید داده های دستگاه را از راه دور در برنامه MIJIA مشاهده کنید بلکه می توان از این طریق با سایر دستگاه های هوشمند MIJIA ارتباط برقرار کرد.

تا به الان اطلاعات دیگری درباره این محصول منتشر نشده است و مشخصات دیگری در دسترس نیست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟