بوش برنده جایزه برند قابل اعتماد استرلیا
اخبار لوازم خانگی

بوش برنده جایزه برند قابل اعتماد استرالیا شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بوش برنده جایزه برند قابل اعتماد استرالیا معرفی شد، این کمپانی در سال 2021 به ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بوش برنده جایزه برند قابل اعتماد استرالیا معرفی شد، این کمپانی در سال 2021 به عنوان قابل اعتماد ترین برند در بین مردم استرالیا برای خشک کن و لباسشویی های خود جایزه آن را دریافت کرد. این نتیجه گیری توسط مجله Digest magazine بر اساس رای شهروندان استرالیایی بوده و در همین مجله نیز منتشر شده است.

مدیر برند بوش ؛ سارا باورانوف در گفتگو با  Appliance Retailer اظهار کرد: ما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم اعتماد مشتریانمان را در کشور استرالیا جلب نماییم و آنها توانستند ما را به رسمیت بشناسند. بوش تضمین کرده است که تمام لوازم خانگی ما در بالاترین استانداردها ساخته می شوند که این موضوع برای مصرف کنندگان ما روشن شده و به ما اعتماد پیدا کرده اند.

بوش برنده جایزه برند قابل اعتماد استرلیا

این مجله به عنوان یک رسانه تاثیر گذار و مستقل از بیش از 3 هزار شهروند استرلیایی برای یک نظر سنجی آمار گیری کرده است. این نظر سنجی در 72 بخش مختلف بوده که نتیجه آن به صورت انحصاری در آخرین شماره مجله منتشر شده است.

به گفته بوش ماشین لباسشویی و خسشک کن های این برند در جهت سهولت زندگی طراحی شده اند. ماشین لباسشویی های درب از جلو آن دارای برنامه هایی بوده که برای شستشو تمامی پارچه ها مناسب است. ماشین لباسشویی هایی با فناوری دوز اتوماتیک iDOS دارای یک برنامه اتوماتیک هستند که میزان آلودگی، وزن لباس ها، نوع پارچه و سختی آب را تشخیص می دهد تا به طور دقیق مواد شوینده و مایع مورد نیاز را مخلوط و پخش کند. در نتیجه لباس ها با مقدار کاملا مناسبی از  مواد شوینده و مایع شسته می شوند و در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود.

بوش برنده جایزه برند قابل اعتماد استرلیا

خشک کن های بوش مجهز به پمپ حرارتی می توانند دارای 9 ستاره بهره وری انرژی هستند . ستاره ها به این دلیل به خشک های بوش تعلق گرفته اند زیرا گرما مورد نیاز در کل فرآیند خشک کردن به طور درست و مقدار لازم مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟