قیمت ماشین لباسشویی های ایکس ویژن + جدول
اخبار لوازم خانگی

مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی های ایکس ویژن + جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ایکس ویژن یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی است و در سبد محصولات ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ایکس ویژن یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی است و در سبد محصولات آن وسایلی مانند ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و … وجود دارد و در این بخش به بررسی مشخصات و قیمت ماشین لباسشویی های ایکس ویژن پرداخته شده است.

ماشین لباسشویی های ایکس ویژن با چهار ظرفیت 6،7، 8 و 9 کیلویی روانه بازار می شود و دست مشتری برای انتخاب باز است. وجود 16 برنامه شستشو، گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن و امکاناتی مانند موتور اینورتر، برچسب انرژی +++A، طراحی الهام گرفته از طبیعت و … از نقاط قوت مدل های این شرکت تلقی می شود.

همان طور که اشاره شد تنوع محصولات ایکس ویژن بالا بوده و در جدول قیمت ماشین لباسشویی های ایکس ویژن تنها به تعداد از مدل های این شرکت اشاره شده است. شرکت ایکس ویژن کار خود را با تولید تلویزیون آغاز کرد و در لیست با سابقه ترین برندهای ایرانی تولید کننده تلویزیون قرار می گیرد که به تازگی از جدیدترین مدل خود یعنی تلویزیون سری 8 ایکس ویژن در سه سایز 50، 55 و 65 اینچی رونمایی کرد.

خرید لوازم خانگی ایرانی با توجه به فراوانی کالای قاچاق و تقلبی و در نتیجه عدم دریافت گارانتی مطمئن و همچنین قیمت بالای اجناس خارجی به صرفه تر است و در این بخش قصد داریم تا با معرفی محصولات ایرانی مشتریان را بهتر راهنمایی کنیم.

قیمت ماشین لباسشویی های ایکس ویژن + جدول

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟