جاروبرقی رباتیک سامسونگ جت بات
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک سامسونگ جت بات به بازار اروپا ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی رباتیک سامسونگ جت بات به بازار اروپا راه پیدا کرد. قیمت نخستین ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی رباتیک سامسونگ جت بات به بازار اروپا راه پیدا کرد. قیمت نخستین جاروبرقی از سری Jet Bot سامسونگ 499 یورو بوده که به ترتیب با بالا رفتن مدل جاروبرقی این قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد به طوری که مدل پریمیوم این سری 1499 یورو قیمت دارد. از این سری برای اولین در نمایشگاه CES رونمایی شده و برای اولین بار ماه گذشته در کره جنوبی به فروش رسید.

جاروبرقی رباتیک سامسونگ جت بات در سه مدل عرضه شده که هر کدام قابلیت های منحصر بفردی را ارائه می دهند. JetBot 80 مدل پایه از این سری است که خرید آن برای مشتریان اروپایی 499 یورو هزینه دارد. JetBot 80+ نسخه بهبود یافته ای بوده که با قیمت 699 یورو در اروپا فروخته می شود  و نسخه پرمیوم این سری JetBot 95 AI است که قیمت آن 1499 یورو در بازار اروپا است.

جاروبرقی رباتیک سامسونگ جت بات

جاروبرقی جت بات 80 فاقد کیسه داخلی است و برای جمع آوری زباله ها از کیسه های یکبار مصرف استفاده می کند همچنین از هوش مصنوعی برخوردار نیست البته بر خلاف 80 JetBot مدل JetBot 95 AI از تمامی این امکانات برخوردار است.

یکی از امکانات های بارز جاروبرقی رباتیک Jet Bot سامسونگ سنسور جمع کننده LiDAR بوده که توانسته این محصول را در میان رقبای قدرت مند خود مانند جاروبرقی Roborock و Dyson متفاوت سازد. ویژگی LiDAR این امکان را برای جاروبرقی های رباتیک فراهم می کند تا بتوانند محیط مورد نظر را با روشی دقیق تر نقشه برداری کند تا امکان تمیز کردن گوشه ها و دیگر مناطق دشوار و عبور از آنها فراهم باشد.

جاروبرقی رباتیک سامسونگ جت بات

یکی دیگر از ویژگی های مهم موجود در مدل گران تر جاروبرقی JetBot توانایی شناسایی اشیا مختلف است به طوری که حتی حیوانات خانگی و افرادی که در محیط خانه در حال حرکت هستند را می تواند شناسایی کند.

جاروبرقی رباتیک سامسونگ جت بات

سری JetBot همچنین از برنامه SmartThings سامسونگ پشتیبانی می کند که می تواند به کاربران کمک کند کار جارو کردن را متناسب با خواسته های کاربر مشخص و سازماندهی کنند. در انتها لازم است بدانید که هر سه مدل این ماه در اروپا در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟