مشخصات پنکه تولیپس بررسی شد / پنکه تولیپس ساخت کجاست + ویدیو
اخبار لوازم خانگی

مشخصات پنکه تولیپس بررسی شد / پنکه تولیپس ساخت کجاست + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  با فرا رسیدن فصل گرما استفاده از وسایل خنک کننده نظیر کولر، پنکه و .. به یک ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  با فرا رسیدن فصل گرما استفاده از وسایل خنک کننده نظیر کولر، پنکه و .. به یک نیاز ضروری تبدیل می شود و با تهیه مطلبی با عنوان قیمت و مشخصات پنکه تولیپس قصد داریم تا مشتریان را با یکی از تولید کننده های ایرانی پنکه و انواع لوازم خانگی کوچک آشنا کنیم. این مطلب شامل پاسخ به سوالات پر تکرار مخاطبان نظیر پنکه تولیپس ساخت کجاست می شود که در نهایت با معرفی مدل های تولیدی این شرکت نظیر پنکه تولیپس مدل sf-405r و پنکه تولیپس مدل sf-404r در خصوص نمایندگی پنکه تولیپس اطلاعاتی ارائه خواهیم داد.

لیست قیمت و مشخصات پنکه تولیپس

مشخصات پنکه تولیپس

پنکه یکی از محبوب ترین وسایل خنک کننده است که از مزیت های اصلی آن می توان به جابه جایی آسان و قیمت ارزان تر در مقایسه با کولر اشاره کرد اگرچه طی سال های اخیر شاهد تنوع بالایی از این محصولات به بازار بودیم  و انتخاب از میان این همه تنوع مدل و برند گاهی برای مشتری سخت است و در این مطلب قصد داریم تا با معرفی مدل های شرکت تولیپس مانند پنکه تولیپس مدل sf-405r و پنکه تولیپس مدل sf-404r و نیز پاسخ به پنکه تولیپس ساخت کجاست به خریداران ایرانی کمک کنیم. برای اطلاع از قیمت و مشخصات پنکه تولیپس و اطلاع از نمایندگی پنکه تولیپس در ادامه با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید: 

چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟

پنکه تولیپس مدل sf-401

پنکه تولیپس مدل sf-401 در لیست نسخه های 4 پره قرار می گیرد و دارای دو رنگ بندی سفید و مشکی دیجیتال است. توان این مدل 45 وات بوده و قطر پروانه 40 سانتی متر است. در ادامه به معرفی امکانات این محصول تولیپس پرداخته شده است.

پنکه تولیپس مدل sf-401

توان مصرفی45 وات
تایمر دارد
بازه تایمر از 30 دقیقه الی 7/5 ساعت
زاویه چرخش افقی (چپ و راست)
قابلیت تنظیم ارتفاعدارد
شدت بادکند – متوسط – تند – حالت خواب
قطر پروانه40 سانتی متر
کنترل از راه دورندارد
صفحه نمایش دیجیتالندارد

پنکه تولیپس مدل sf-405r

پنکه ها به دلیل قیمت ارزان تر و حمل و جابه جایی آسان هنوز به عنوان یکی از محبوب ترین وسایل خنک کننده شناخته می شود اما خرید یک مدل با کیفیت و دریافت گارانتی مطمئن نیز اهمیت ویژه ای برخوردار است. پنکه تولیپس مدل sf-405r یک محصول ایرانی است که از نوع ایستاده بوده و در سه رنگ خاکستری، سفید و مشکی موجود است. جنس این پنکه از پلاستیک ABS بوده و می توان از دریافت خدمات پس از فروش آن مطمئن بود.

Tulips fan model sf-405r

 

توان مصرفی45 وات
تایمردارد
بازه تایمر از 30 دقیقه الی 10 ساعت
زاویه چرخشعمودی و افقی
قابلیت تنظیم ارتفاعدارد
شدت بادکند – متوسط – تند – حالت خواب
قظر پروانه ها40 سانتی متر
کنترل از راه دوردارد
صفحه نمایش دیجیتالدارد

پنکه تولیپس مدل sf-404r

پنکه تولیپس مدل sf-404r یکی از مدل های این شرکت ایرانی تلقی می شود که در سه رنگ آبی، سفید و مشکی روانه بازار می شود. این مدل دارای 4 پره بوده که به راحتی و تنها با بالا و پایین کردن میله تعبیه شده می توان ارتفاع را تنظیم کرد. طراحی این محصول تولیپس به روز بوده و امکاناتی نظیر تنظیم حالت های سرعت، قابلیت گردش عمودی و افقی، کنترل از راه دور، صفحه نمایش دیجیتال و … مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

پنکه تولیپس مدل sf-404r

توان مصرفی45 وات
تایمر دارد
بازه تایمر از 30 دقیقه الی 7/5 ساعت
زاویه چرخشعمودی و افقی
قابلیت تنظیم ارتفاعدارد
شدت بادکند – متوسط – تند – حالت خواب
قطر پروانه ها40 سانتی متر
کنترل از راه دوردارد
صفحه نمایش دیجیتالدارد

پنکه تولیپس ساخت کجاست

مشخصات پنکه تولیپس

پس از بررسی مشخصات پنکه تولیپس مانند مدل های پنکه تولیپس مدل sf-405r و پنکه تولیپس مدل sf-404r بهتر است که به سوال پنکه تولیپس ساخت کجاست پاسخ دهیم اگرچه در مطالب گذشته به طور کامل به این موضوع پرداخته شده است و به منظور راحتی مشتریان در این بخش ضمن پاسخ به این سوال، در مورد نمایندگی پنکه تولیپس توضیح خواهیم داد.

همان طور که اشاره شد، تولیپس یک تولید کننده ایرانی لوازم خانگی کوچک است و در پاسخ به سوال پنکه تولیپس ساخت کجاست می توان گفت که مدل های این شرکت ساخت داخل بوده و در کشورمان تولید می شود.

قابلیت پنکه های تولیپس

قابلیت پنکه های تولیپس

مشخصات مدل های تولیپس معرفی شد و در این بخش قصد داریم تا با بررسی دقیق تر قابلیت پنکه های تولیپس در خصوص مزایا هر کدام از این امکانات توضیحاتی ارائه دهیم. آشنایی با این ویژگی ها به مشتریان کمک می کند تا انتخاب راحت تری داشته باشند و متناسب با نیازهای خود اقدام به خرید کنند.

  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • تایمر
  • کنترل از راه دور
  • صفحه نمایش دیجیتال
  • قابلیت زاویه چرخش
  • حالت های سرعت پنکه
  • حالت خواب

قابلیت تنظیم ارتفاع

قابلیت تنظیم ارتفاع در لیست مشخصات پنکه تولیپس به چشم می خورد که به لطف آن امکان تنظیم جهت و ارتفاع وزش باد برای کاربران وجود دارد که در نتیجه جابه جایی هوا  در محیط بهتر انجام می شود.

تایمر

زمان خاموش یا روشن شدن پنکه بر عهده تایمر است که در صورت لزوم و یا بعد از خواب می توانید با تنظیم کردن محصول خود زمان خاموش شدن پنکه را از پیش تعیین کنید.

کنترل از راه دور

مشخصات پنکه تولیپس

تنظیم و کنترل از راه دور یکی از مشخصات جذاب پنکه های تولیپس است که به راحتی می توان ارتفاع و یا میزان سرعت پنکه را از راه دور کنترل کرد.

صفحه نمایش دیجیتال

صفحه نمایش دیجیتال در پنکه های پیشرفته وجود دارد که حالت های مختلف و یا میزان سرعت را نشان می دهد و در محصولات تولیپس نیز می توان این ویژگی را دید.

قابلیت زاویه چرخش

به کمک قابلیت زاویه چرخش می توانید مسیر باد را تعیین کرده و حتی آن را ثابت کنید.

حالت های سرعت پنکه

مشخصات پنکه تولیپس

حالت های سرعت پنکه تولیپس را می توان با توجه به نیاز خود تغییر دهید و در نتیجه دست شما برای کنترل میزان وزش باد باز است.

حالت خواب

حالت خواب در لیست مشخصات پنکه های تولیپس وجود دارد که در این حالت صدای کمتری تولید شده و باد ملایم است.

نمایندگی پنکه تولیپس

مشخصات پنکه تولیپس

شرکت تولیپس برای نخستین بار در سال 1380 توسط  شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران راه اندازی شد و از آن سال به بعد در   زمینه تولید لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند و برای اطلاع از نمایندگی پنکه تولیپس و یا هر محصول دیگر این تولید کننده ایرانی باید به سایت صنایع الکتریکی ناسیونال مراجعه کرده و سپس وارد بخش نمایندگی های خدمات پس از فروش پنکه هر استان شوید.

 

 

شرکت تولیپس علاوه بر پنکه محصولات دیگری مانند جاروبرقی، همزن، توستر و … روانه بازار لوازم خانگی ایران می کند و با شرکت در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران جدیدترین تولیدات خود را به نمایش گذاشت که برای اطلاع از نمایندگی های سراسر سایر محصولات آن نیز می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

در همین رابطه بخوانید:
 معرفی محصولات جدید تولیپس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران + ویدیو

سخن پایانی

شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران حدود نیم قرن سابقه دارد و به عنوان نماینده محصولات پاناسونیک در ایران فعالیت کرده و برند تولیپس به پشتوانه سال ها تجربه مهندسان این شرکت معرفی شده است. مطمئنا خرید کالای ایرانی با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی خارجی و وفور محصولات قاچاق و تقلبی در بازار به صرفه نیست و باید به سراغ خرید کالای های ایرانی با سابقه و مطمئن رفت.

اعتماد به کالای ایرانی می تواند منجر به حرکت چرخ اقتصاد کشور شود و از طرفی می توانید از پرداخت هزینه های گزاف برای خرید وسایلی مانند پنکه جلوگیری کرد. فصل گرما آغاز شده و اگر در تدارک خرید پنکه و یا محل کار خود هستید توصیه می شود که با خواندن مطالبی با عنوان های راهنمای خرید پنکه و بررسی محصولات برند ها نظیر پنکه تولیپس و در نهایت پرس و جو از سایر کاربران به بازار بروید. در صورت استفاده از هر کدام مدل های معرفی شده می توانید نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟