چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم
آموزش

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خشک کردن لباس در هوای آزاد امروزه نسبت به گذشته کمی سخت شده زیرا در فضای ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خشک کردن لباس در هوای آزاد امروزه نسبت به گذشته کمی سخت شده زیرا در فضای آپارتمانی خانه نمی توان حجم زیادی از لباس ها را در حیاط و یا بالکن خشک نمود. همچنین گاهی اوقات ممکن است زمان کافی برای منتظر ماندن تا خشک شدن لباس ها نداریم به همین خاطر باید از سریع ترین راه استفاده کنیم تا لباس ها خشک شوند. در این شرایط تنها را حل برطرف نمودن این مشکل استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی است. در این متن یاد خواهیم گرفت که چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم.

سوالات پر تکراری که در رابطه با خشک کن لباسشویی پرسیده می شود به شرح زیر است که ما در این متن به آنها پاسخ خواهیم داد.

  • نحوه استفاده از خشک کن لباسشویی
  • طریقه استفاده از خشک کن لباسشویی سامسونگ
  • طریقه استفاده از خشک کن دوو
  • چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده کنیم
  • چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی دوو استفاده کنیم
  • چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنیم
  • چگونه فقط از خشک کن لباسشویی ال جی استفاده کنیم
  • چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا استفاده کنیم
  • علت کار نکردن خشک کن لباسشویی
  • چرا خشک کن لباسشویی ال جی کار نمیکنه
  • خشک کن لباسشویی ال جی کدام دکمه است

استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

قبل انجام هر کاری در راستای استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی برای خشک کردن لباس ها باید چند نکته را در نظر داشت و آن ها را رعایت کرد. ما تصمیم گرفیتم ابتدا به این نکات بپردازیم سپس به چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم پاسخ دهیم.

اولین کاری که باید انجام دهید چک کردن لیبل داخل لباس است تا مطمئن شوید می توان لباس مورد نظر را داخل لباسشویی خشک نمود یا خیر. جنس و الیاف برخی از لباس ها نسبت به حرارت بالا حساس هستند و روی لیبل آنها ذکر شده که  در برابر حرارت بالا خشک نشود در این شرایط نباید به هیچ وجه از لباسشویی برای خشک نمودن آن استفاده کرد. توجه داشته باید که شستشو و خشک کردن لباس های بسیار ظریف و حساس را به خشکشویی بسپارید تا آسیبی به آن وارد نشود.

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

بعد از رعایت این نکات بهتر است لباس ها را حد توان تحت فشار قرار دهید یا به اصطلاح بچکانید تا آب داخل آن خارج شود. اگر چه با انجام این کار لباس ها همچنان خیس هستند اما حجم زیادی از آب لباس ها کم شده است. بعد از گرفتن آب لباس ها آن ها را حالت اولیه برگردانید و داخل دیگ ماشین لباسشویی قرار دهید.

اگر لباس هایتان مچاله شده و یا در هم پیچ خورده داخل لباسشویی قرار دهید علاوه بر اینکه ممکن است به درستی خشک نشوند باعث چروک شدن لباس ها نیز شود. سعی کنید لباس های بلند را هم داخل دیگ کامل پهن کنید تا چروک نشود و به خوبی خشک شوند. البته می توانید برای کاهش آسیب طی فرایند خشک کردن در ماشین لباسشویی از کیسه های شستو استفاده نمایید البته نباید کیسه ها را بیش از اندازه پر نمایید تا لباس ها فشرده قرار نگیرند.

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

زمانی که قصد خشک کردن لباس ها با ماشین لباسشویی را دارید هرگز نباید تمامی فضای داخل دیگ را پر نمایید تا پارچه ها به خوبی خشک شوند. زمانی که حجم البسه بالا باشد رطوبت بیشتری داخل محفظه به وجود می آید در نتیجه گرمای بیشتری برای خشک شدن لباس ها لازم است در این شرایط فشار زیادی به دستگاه وارد خواهد شد و ممکن است لباس ها در برابر حرارت و گرمای زیاد آسیب ببینند. همچنین بهتر است پارچه های سنگین همانند لباس های زمستانی و پتو و ملحفه را به صورت جداگانه خشک نمایید.

همانطور که در مطالب مختلف گفته ایم تنظیم دما در شستشو و خشک نمودن لباس ها تاثیر مستقیمی بر سالم ماندن بافت پارچه ها و الیاف می گذارد. به طور کلی باید برای خشک کردن لباس های نازک و سبک تر از دمای پایین و برای لباس های ضخیم تر ماشین لباسشویی را روی دمای بالا تری تنظیم نمود.

طریقه استفاده از خشک کن لباسشویی

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

در این بخش شما به پاسخ سوالات چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم، طریقه استفاده از خشک کن دوو ، چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده کنیم، طریقه استفاده از خشک کن لباسشویی سامسونگ ، چگونه فقط از خشک کن لباسشویی LG استفاده کنیم ، چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا استفاده کنیم خواهید رسید. با پیشرفت علم و تکنولوژی فناوری ها و امکانات زیادی به ماشین لباسشویی ها و دیگر لوازم خانگی اضافه شده است. این موضوع باعث شده تا استفاده از ماشین لباسشویی و دیگر وسایل خانه نسبت به گذشته آسان تر شود در همین راستا برخی ماشین لباسشویی های موجود در بازار دارای دکمه خشک کن هستند که معمولا با نام های heat ، Dry ، Spin و یا Dry only  ظاهر می شوند.

کافیست البسه و پارچه های مورد نظرتان را داخل دیگ قرار دهید و دکمه خشک کن ماشین لباسشویی خود را بزنید. از روی صفحه نمایشگر می توانید ببنید که دما انتخاب شده چقدر است و به کمک صفحه کلید دستگاه آن را تنظیم نمایید. در انتها باید دکمه Start  را بزنید.

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

همانطور که در ابتدا متن قول داده بودیم در این بخش به طور کلی به پاسخ سوال چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی دوو استفاده کنیم ، چطور فقط از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنیم ، چطور فقط از خشک کن لباسشویی ال جی استفاده کنیم و یا ماشین لباسشویی هر برند دیگر پرداختیم.

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

طریقه استفاده از خشک کن لباسشویی دوو

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

در این بخش به شما به طور دقیق خواهیم گفت که چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی دوو استفاده کنیم و طریقه استفاده از خشک کن لباسشویی دوو به چه صورت است. بسیاری از مشتریان دوو که ماشین لباسشویی خریداری کردند می خواهند فقط خشک کن لباسشویی دوو استفاده نمایند اما نحوه فعال کردن آن را نمی دانند هر چند که ما به طور کلی به این سوالات پاسخ دادیم اما باز هم به طور دقیق تر به آن خواهیم پرداخت.

  • طریقه استفاده از خشک کن لباسشویی دوو
  • طریقه استفاده از ماشین لباسشویی دوو 8 کیلویی
  • تنظیمات خشک کن ماشین لباسشویی دوو

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

لازم به ذکر است که نیازی نیست برای فعال کردن خشک کن معنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوو را بدانند، برای آشنایی با این کلامات بهتر است دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی دوو را مطالعه نمایید. ما دفترچه راهنمای لباسشویی های دوو را مورد بررسی قرار دادیم که بر اساس آن ها، طریقه استفاده از ماشین لباسشویی دوو این است که باید برنامه Spin را فعال نمود که در این برنامه می توانید سرعت خشک کن را نیز انتخاب کنید.

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

یکی از کاربران ما علت کار نکردن خشک کن لباسشویی دوو را جویا شده بود، اگر چه در متن علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی و راه حل آن کامل این مشکل را توضیح داده ایم اما در انتهای متن نیز به طور مختصر به آن اشاره خواهیم داشت.

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

طریقه استفاده از خشک کن لباسشویی سامسونگ

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

اگر کاربر ماشین لباسشویی سامسونگ هستید شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه فقط از از خشک کن ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنیم و یا طریقه استفاده از خشک کن لباسشویی سامسونگ چیست.

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

طبق بررسی های ما، خشک کن برخی از ماشین لباسشویی های سامسونگ با دکمه Dry Level تنظیم شده و سرعت چرخش آن در هنگام اجرای این برنامه به وسیله دکمه Spin صورت می گیرد. اما در مدل هایی که فاقد دکمه Dry Level  هستند خشک کن با کلید Spin تنظیم می شود.

اگر به دنبال آموزش کار با ماشین لباسشویی سامسونگ هستید بهترین روش استفاده از دفترچه راهنما است زیرا تمامی اطلاعات و مشخصات محصول داخل آن ذکر شده است. با مطالعه دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ در واقع با معنی علامت های روی  ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا خواهید شد.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی LG استفاده کنیم

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

بیشتر کاربران ما از ماشین لباسشویی ال جی استفاده می کنند به همین دلیل سوالات زیادی درباره این محصول پرسیده می شود. به طور مثال خشک کن لباسشویی ال جی کدام دکمه است و یا چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی LG استفاده کنیم از جمله سوالات پر تکرار در این زمینه است که به آن پاسخ خواهیم داد. به درخواست کاربران در این بخش با موضوعات زیر آشنا می شوید.

  • چگونه فقط از خشک کن لباسشویی ال جی استفاده کنیم
  • فیلم خشک کن لباسشویی ال جی
  • خشک کن لباسشویی ال جی 7 کیلویی
  • خشک کن لباسشویی ال جی 8 کیلویی
  • خشک کن لباسشویی ال جی 9 کیلویی
  • خشک کن لباسشویی ال جی کدام دکمه است

در پاسخ به سوال خشک کن لباسشویی ال جی کدام دکمه است بدانید که قبل از هر کاری باید طرز استفاده از ماشین لباسشویی ال جی و برنامه شستشو ماشین لباسشویی ال جی را به خوبی بشناسید. با مطالعه دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود می توانید با دکمه های ماشین لباسشویی ال جی و طرز کار با ماشین لباشویی ال جی بیشتر آشنا شوید.

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

خشک کن ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی ،خشک کن لباسشویی ال جی 9 کیلویی ، خشک کن لباسشویی ال جی 7 کیلویی ، خشک کن لباسشویی هوشمند ال جی و یا هر مدل دیگر از ماشین لباسشویی های این کمپانی با دکمه Spin و یا Gentle Spin فعال می شود. جهت آشنایی بهتر فیلم خشک کن لباسشویی ال جی تهیه شده که می توانید در قسمت بعدی آن را مشاهده نمایید.

 

علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی

چگونه از خشک کن لباسشویی استفاده کنیم

همانطور که گفتیم ما در یک متن به طو کامل علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی را شرح داده ایم. البته مطالب زیادی در راستای تعمیر ماشین لباسشویی و یا آموزشات لازم این دستگاه تهیه کرده ایم که با مراجعه به صفحه ماشین لباسشویی می توانید آنها را مطالع نمایید.

علت کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی به صورت عمومی شامل موارد زیر می شود

  • زیاد بودن حجم لباس ها
  • انتخاب اشتباه برنامه شستشو در ماشین لباسشویی
  • تخلیه نشدن آب داخل دیگ دستگاه

شما می توانید در قسمت دیدگاه سوال و یا مشکلات خود در رابطه با لوازم خانگی را برای ما یادداششت نمایید تا ما در سریع ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟