تلویزیون جدید مینی LED تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون جدید مینی LED تی سی ال نسل تازه ای برای تلویزیون های گیمینگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون جدید مینی LED تی سی ال به عنوان نسل جدیدی از تلویزیون های گیمینگ ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون جدید مینی LED تی سی ال به عنوان نسل جدیدی از تلویزیون های گیمینگ معرفی شد. این تلویزیون اندرویدی جدید 65 اینچ بوده که با رزولوشن 4K ، پیشگامان صوتی تصویری و فناوری های اتصالی بروز امکان بازی کردن در شرایط مناسب را فراهم می سازد. تلویزیون سری C825 تی سی ال یکی از بهترین پیشنهادات برای تماشای فیلم با کیفیت است زیرا با یک پنل Mini LED نور پس زمینه خلاقانه و روشن، رنگ ثابت و یکنواختی را ایجاد می کند.

تلویزیون جدید مینی LED تی سی ال

فناوری VRR به صورت خودکار سرعت بروزرسانی تصاویر را تنظیم می کند در نتیجه لگ یا به اصلاح فاصله ارسال و دریافت تصاویر روی صفحه نمایش کاهش می یابد تا گیمر ها بتوانند به راحتی و بدون هیچگونه اختلالی بازی های ویدیویی را انجام دهند.

تلویزیون جدید مینی LED تی سی ال

تلویزیون جدید مینی LED تی سی ال همچنین دارای قابلیت های هوشمند از جمله کنترل کننده صدا به وسیله هندزفری برای زمان هایی که مشغول بازی هستید و همچنین دستیار صوتی Google است. البته این تلویزیون نیز با دستیار صوتی الکسا نیز همگام می شود که می توانید لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل نمایید. از دیگر ویژگی های هوشمند این دستگاه بهره مندی از سیستم عامل اندروید است که می تواند امکان استفاده از بسیاری از برنامه ها و نرم افزار های کاربردی را در تلویزیون فراهم سازد.

تلویزیون جدید مینی LED تی سی ال

قیمتی که تی سی ال برای این تلویزیون هوشمند در نظر گرفته است 3499 دلار بوده که می توانید آن را از نمایندگی های تی سی ال خریداری نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟