ماشین ظرفشویی سفارشی BSH
اخبار لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی سفارشی BSH در بازار هند عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال گذشته شاهد افزایش تقاضا برای خرید ماشین ظرفشویی در سراسر جهان بودیم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال گذشته شاهد افزایش تقاضا برای خرید ماشین ظرفشویی در سراسر جهان بودیم در همین راستا بسیاری از کمپانی های بزرگ دنیا تصمیم گرفتند مجموعه ی جدید از ماشین ظرفشویی های خود را به بازار عرضه نمایند. به طوری ماشین ظرفشویی سفارشی BSH که حدود 20 مدل ماشین ظرفشویی جدید تحت عنوان مارک های بوش و زیمنس در سراسر نمایندگی و فروشگاه های آفلاین و آنلاین باحداقل قیمت 35000 روپییه عرضه شد.

ماشین ظرفشویی سفارشی BSH

دهلی نو به یکی از مناطق مهم برای تولیدکننده لوازم خانگی آلمانی BSH تبدیل شده به همین خاطر در روز دوشنبه نزدیک به 20 ماشین ظرفشویی را در کشور هند عرضه نمود زیرا با شروع قرنطینه ی خانگی افراد زمان بیشتری را در خانه سپری می کنند، این موضوع باعث افزایش تقاضا برای استفاده از این دسته لوازم خانگی در خانه های شهری هند شده است.

ماشین ظرفشویی سفارشی BSH

بر اساس بیانیه BSH که طی چند روز اخیر منتشر شد، این ماشین ظرفشویی ها برای خانه های هندی به صورت سفارشی ساخته شده اند. در واقع این مدل ماشین لباسشویی ها با برخورداری از 14 ال 15 برنامه و تنظیمات برای خانواده های پر جمعیت هندی بسیار مناسب بوده از طرفی با تکنولوژی مهندسی آلمان ساخته شده اند.

ماشین ظرفشویی سفارشی BSH

Neeraj Bahl، مدیر عامل و مدیر ارشد اجرایی BSH در هند گفت: ما از توانایی و کارایی ماشین ظرفشویی در خانه های هند بسیار متعجب هستیم و انتظار داریم که این وسیله در لیست پرفروش ترین لوازم خانگی هند قرار بگیرد. ما بر این باوریم که ویژگی های جدید ماشین ظرفشویی باعث راحتی و آسانی بیشتر شهروندان در انجام کار های روزمره خانه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟