پخش کننده Blu-ray پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

سیستم پخش کننده Blu-ray پاناسونیک تابستان امسال وارد بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سیستم پخش کننده Blu-ray پاناسونیک به عنوان دومین پرچم دار سیستم های پخش کننده ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سیستم پخش کننده Blu-ray پاناسونیک به عنوان دومین پرچم دار سیستم های پخش کننده این کمپانی تابستان امسال در اروپا و ایالت متحده آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت. این دستگاه با نام تجاری UB9000 و با قابلیات جدید DAC در بازار ظاهر می شود.

هنگامی که پاناسونیک خط تولید تلویزیون 2021 خود را در ماه مارس معرفی کرد در طی آن همچنین اعلام کرد دستگاه پخش کننده Blu-ray پاناسونیک با نام UB9000 را در ماه مه به بازار ارائه خواهد داد. اکنون نیز این محصول به صورت رسمی معرفی شده اگر چه عرضه آن با کمی تاخیر همراه است.

پخش کننده Blu-ray پاناسونیک

پاناسونیک دقیقا گفت: UB9000 در ماه مه 2021 همانند نسخه های قبلی خود به بازار عرضه می شود در واقع همان مشخصات را حفظ نموده اما از پردازنده جدید صدا بهره مند شده است. اما بر اساس گفته های این کمپانی، هنوز برنامه ای برای اضافه کردن SACD و DVD-A به این دستگاه ندارند.

این شرکت مجبور شد DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) را به عنون یک جایگزین انتخاب کند به دلیل اینکه تجهیزات و تاسیسات تولیدی آن در آتش سوزی از بین رفت.

پخش کننده Blu-ray پاناسونیک

سیستم پخش کننده UB9000 mk2 پاناسونیک در سال 2018 تولید و عرضه شد که پرچم دار پلیر های پاناسونیک به شمار می رفت. هم اکنون نیز مدل UB9000 با مدل سال 2018 یکسان است و طبق گزارشات اولیه این کمپانی هیچ تفاوت بارزی بین این دو مدل قابل مشاهده نیست. بنابراین اگر صاحب پرچمدار دیسک spinner پاناسونیک یا در واقع UB9000 mk2 هستید هیچ دلیلی برای جایگزین کردن آن با مدل جدید وجود ندارد.

این محصول همچنان دارای دو درگاه خروجی HDMI ، پردازنده HCX و خروجی آنالوگ 7.1 است. همچنین از 4K ،HDR10 ،HDR10 + Dolby Vision ،Dolby Atmos ، DTS: X و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

پخش کننده Blu-ray پاناسونیک

پاناسونیک اظهار کرده است که در حال حاضر به جز همین تغییر کوچک در سیستم پخش کننده Blu-ray خود، تا انتهای سال جاری برنامه ی دیگری نخواهد داشت. البته در سال 2021 سیستم های پخش کننده های ال جی ، سونی و…. با قابلیت های جدید به بازار عرضه و برای فروش در دسترس قرار خواهند گرفت.

سیستم پخش کننده پاناسونیک UB9000 mk2 یا UB9000P1K تابستان امسال تقریبا با همان قیمت مدل قبلی در اروپا و آمریکا در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟