اسپیکرفون ویدیو کنفرانس شیائومی
اخبار لوازم خانگی

اسپیکرفون ویدیو کنفرانس شیائومی دردسترس متقاضیان چینی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته اسپیکرفون ویدیو کنفرانس شیائومی به صورت غیر رسمی در چین معرفی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هفته گذشته اسپیکرفون ویدیو کنفرانس شیائومی به صورت غیر رسمی در چین معرفی شد. اما امروز این محصول به طور رسمی در بازار چین عرضه و با قیمت 2329 یوان به فروش خواهد رسید. کمپانی شیائومی این محصول را از تاریخ 16 تا 20 ماه ژوئن با قیمت 1999 یوان معادل 312 دلار به فروش گذاشته است تا علاقه مندان بتوانند آن را با قیمتی ارزان تر تهیه نمایند.

تمامی مردم جهان تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند و در حال سپری کردن اوقات خود در خانه هستند. معلمان، کارمندان و اساتید دانشگاه به صورت آنلاین کلاس ها و جلسات خود را برگزار می کنند اما برگزاری این جلسات نیاز به تجهیزاتی همانند میکروفون، اسپیکر و یک دوربین با کیفیت دارد. خریداری و تهیه همه این دستگاه ها باعث صرف هزینه های زیادی می شود در حالی که اسپیکرفون ویدیو کنفرانس شیائومی می تواند کار تمامی این گجت ها را با کیفیتی بالا انجام دهد در حالی که هزینه کمتری نیز دارد.

اسپیکرفون ویدیو کنفرانس شیائومی

از لحاظ ظاهری این وسیله کاملا شبیه به یک ساندبار بوده که دوربین در قسمت مرکزی آن قرار گرفته است که پشتیبانی از تماس ویدیویی را امکان پذیر می کند. این دستگاه از نظر سخت افزاری دارای چیپ ست هشت هسته ای Qualcomm APQ8053 با پشتیبانی از هسته های پردازش تصویر دوگانه و خروجی فیلم 4K است.

همچنین مجهز به شش میکروفون آرایه ای با الگوریتم های پرتو ای بوده که می توانند صدای انسان را در فاصله پنج متری ضبط کرده و پارامترهای آن را به طور هوشمند تنظیم کنند تا افراد در فواصل مختلف بتوانند صدای خوب و واضحی را بشنوند.

اسپیکرفون ویدیو کنفرانس شیائومی

علاوه بر این موارد ذکر شده، این اسپیکر ویدیو کنفرانس از فناوری AI based برخوردار شده تا بتواند به صورت هوشمند نویز های محیط را کاهش دهد. لازم است بدانید که شیائومی این دستگاه را برای کنفرانس های بسیار بزرگ نیز آماده کرده است به طوری که دارای میکروفون هایی است که می توان امواج صدا را تقویت شده دریافت نماید. این میکروفون ذکر شده یک میکروفون 360 درجه داخلی با آرایه کامل با برد 7 متر است.

هر دو اسپیکر های 2.5 اینچی از قابلیت های با کیفیتی برخوردار است که از الگوریتم های صوتی کنفرانس حرفه ای نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه، سنسور دوربین سونی با زاویه دید 120 درجه ، پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتال 8X و تنظیم مکانیکی 10 درجه ای به سمت بالا و پایین به شمار می آید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟