شرایط فروش اقساطی امرسان اعلام شد
اخبار لوازم خانگی

شرایط فروش اقساطی امرسان اعلام شد + جزئیات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  شرایط فروش اقساطی امرسان اعلام شد و در این بخش قصد داریم، تا با پرداختن به ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  شرایط فروش اقساطی امرسان اعلام شد و در این بخش قصد داریم، تا با پرداختن به نحوه ثبت نام و قسط بندی کالاهای این شرکت مانند شرایط فروش اقساطی یخچال امرسان مشتریان را راهنمایی کنیم. خرید اقساطی محصولات امرسان تا سقف 50 میلیون تومان امکان پذیر بوده و تمامی تولیدات این شرکت از جمله مدل های پرطرفدار نظیر یخچال فریزر دوقلو امرسان 20 فوت و یخچال امرسان رنگی شامل این طرح می شوند و حامل خبری خوش برای مخاطبانی است که بارها در مورد قیمت یخچال کلاسیک امرسان سوال پرسیده اند و بدون نگرانی بابت قیمت می توانند کالای مورد نظر خود را از برند امرسان تهیه کنند. در پایان مطلب به منظور راهنمایی بهتر مشتریان به نمایندگی امرسان و خدمات پس از فروش امرسان اشاره شده است.

جزئیات شرایط فروش اقساطی امرسان

شرایط فروش اقساطی امرسان اعلام شد

 با توجه افزایش قیمت لوازم خانگی طی سال های اخیر و کاهش قدرت خرید مردم اعلام شرایط فروش اقساطی امرسان برای خانواده هایی که در تدارک جهیزیه بوده و یا به دنبال خرید یک وسیله جدید برای خانه خود هستند می تواند کمک کننده باشد. اکثر مشتریان ایرانی با برند امرسان آشنایی دارند و بارها در مورد محصولات این شرکت از جمله یخچال فریزر دوقلو امرسان 20 فوت و یخچال امرسان رنگی یا قیمت یخچال کلاسیک امرسان و حتی شرایط فروش اقساطی یخچال امرسان سوال پرسیده اند. سبد محصولات این شرکت تکمیل بوده و نیازی به حضور در نمایندگی امرسان نیست و به راحتی می توانید از این فرصت بهره ببرید و در منزل  ثبت نام کنید.

  • نحوه ثبت نام در طرح فروش
  • مزایا شرایط فروش اقساطی امرسان
  • مدارک لازم برای شرکت در طرح فروش اقساطی
  • سوالات رایج مخاطبان در مورد طرح امرسان
  • در مورد نمایندگی امرسان یا خدمات پس از فروش امرسان

در این مطلب تلاش شده تا به موارد ذکر شده اشاره شود و به سوالات متداولی که ممکن است ذهن مشتریان را در مورد این طرح یا محصولات این شرکت نظیر فروش اقساطی یخچال امرسان ، یخچال فریزر دوقلو امرسان 20 فوت و یخچال امرسان رنگی یا قیمت یخچال کلاسیک امرسان درگیر کند پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید:

همکاری امرسان و دانشگاه تهران برای تولید یک فناوری وارداتی + ویدیو

ماشین لباسشویی های جدید امرسان را بشناسید +قیمت و مشخصات

نحوه ثبت نام در طرح فروش

نحوه ثبت نام در طرح فروش بسیار آسان بوده و برای شروع تنها کافی است که عدد یک را به شماره 30001121 پیامک کنید. و وسایل مورد نظر خود نظیر جاروبرقی، ماشین لباسشویی و حتی یخچال فریزر دوقلو امرسان 20 فوت و یخچال امرسان رنگی را در کمترین زمان ممکن به صورت اقساطی خریداری کنید.

در پاسخ به افرادی که در مورد شرایط فروش اقساطی یخچال امرسان سوال پرسیده بودند باید گفت که این طرح برای تمامی محصولات این برند ایرانی یکسان است.

آموزش ثبت نام در طرح فروش اقساطی امرسان

شرایط فروش اقساطی امرسان اعلام شد

  1.  عدد یک را به سامانه پیامکی 30001121 ارسال کنید و 7 تا 10 روز کاری زمان نیاز است تا کارشناسان امرسان با شما تماس بگیرند.
  2.  کارشناسان این شرکت در مدت زمان 7 تا 10 روز کاری بعد از ارسال پیامک تماس گرفته و بعد از تایید لینکی برای شما ارسال می شود که کد ملی خود را بعد از وارد شدن به منظور اعتبار سنجی بانکی باید ثبت کنید.
  3.  در بخش تکمیل اطلاعات فردی و ضمانتی باید اطلاعات مربوط به خود نظیر درآمد، آدرس محل سکونت و … وارد کنید. تنها 15 روز فرصت دارید تا مراحل ثبت‌ نام خود را تکمیل کنید.
  4. مدارک هویتی، سکونتی و تصویر چک صیادی را بارگذاری کنید و در صورت استفاده از چک صیادی اقوام درجه یک باید در بخش اطلاعات شخصی به منظور استعلام اطلاعات مربوط به صاحب چک را وارد کنید.
  5.  کارشناسان بعد از بررسی مدارک و تایید با شما تماس گرفته و در این مرحله باید اصل مدارک و چک را تحویل دهید که در کوتاه ترین زمان ممکن اعتبار مورد نظر با توجه به مبلغ درخواستی برای شما در نظر گرفته می شود. بعد از تکمیل ثبت نام و دریافت مبلغ اعتبار، مدت 30 روز فرصت دارید تا خرید خود را انجام دهید.
  6. در این مرحله نوبت به ثبت کالا است که با توجه به مبلغ مصرف شده از اعتبار جدول اقساط برای شما ارسال شده و متناسب با آن باید چک اقساط را تحویل دهید.
  7. در نهایت و بعد از تایید چک کالا برای شما ارسال شده و بازپرداخت با توجه به زمان تعیین شده از سوی شما فعال می شود.

مزایا شرایط فروش اقساطی امرسان

شرایط فروش اقساطی امرسان

قیمت لوازم خانگی طی سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است و قدرت خرید مردم نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است. در این اوضاع خرید اقلام ضروری زندگی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و … بسیار سخت شده و از طرفی نمی توان بدون آن ها زندگی کرد.  تلاش شرکت ها مانند ارائه طرح فروش اقساطی می تواند در این راستا کمک کننده باشد.  در ادامه به مزایا شرایط فروش اقساطی امرسان اشاره شده است.

  • بدون نیاز به ضامن : امکان خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن و چک صیادی وجود دارد.
  • تا سقف 30 میلیون تومان : در این طرح می توان تا سقف 30 میلیون تومان و با باز پرداخت 12 ماهه برای تمامی محصولات نظیر یخچال فریزر دوقلو امرسان 20 فوت و یخچال امرسان رنگی اعتبار دریافت کنید.
  • ثبت نام غیر حضوری : ثبت نام در منزل صورت می گیرد و بعد از اعتبار سنجی می توانید کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.
  • 18 درصد سالیانه: شرکت در این طرح بدون ارائه پیش پرداخت بوده و تنها با پرداخت 18 درصد سود سالیانه می توانید طی 12 ماه قسط بندی کنید.

مدارک لازم برای شرکت در طرح فروش اقساطی

 شرایط فروش اقساطی امرسان اعلام شد

  • تصویر تمام صفحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی
  • کارت ملی، شناسنامه
  • قبض برق و تلفن یا کپی اجاره نامه یا سند محل سکونت متقاضی یا تاییدیه کد پستی
  • امضاء و ارسال قرارداد خرید اقساطی محصولات امرسان
  • ارائه چک با توجه به مبلغ و تعداد اقساط
  • پرسش‌نامه درخواست تسهیلات اعتباری
  • فرم قرارداد فروش اقساطی امضاء شده

سوالات رایج مخاطبان در مورد طرح امرسان

شرایط فروش اقساطی امرسان

امکان به وجود آمدن سوالاتی مانند زمان پرداخت اولین قسط به چه صورت است؟ اعتبار سنجی بانکی چیست؟ در هنگام مطالعه شرایط قسطی امرسان وجود دارد و به همین دلیل در ادامه به آن ها پاسخ داده شده است.

پرداخت اولین قسط به چه صورت است؟

پرداخت اولین قسط با توجه به انتخاب شما انجام می شود. در صورتی که وام 12 ماهه با اقساط یک ماهه انتخاب کنید اولین قسط شما ماه بعد از درخواست بوده و در صورتی که 4 ماه یکبار باشد اولین قسط شما 4 ماه بعد از درخواست است.

اعتبار سنجی بانکی چیست؟

اعتبار سنجی بانکی توسط بانک مرکزی انجام شده که در صورت تایید و نداشتن وام معوق، چک برگشتی، تاخیر در بازپرداخت اقساط و هرگونه مشکل بانکی می توانید وارد بخش تکمیل اطلاعات شوید و برای کالاهایی نظیر یخچال فریزر دوقلو امرسان 20 فوت و یخچال امرسان رنگی درخواست دهید. توجه داشته باشید که هزینه اعتبار سنجی بانکی مبلغ 10 هزار تومان بوده که توسط بانک مرکزی دریافت می شود.

برای خرید کالای بالای 30 میلیون تومان می توان از این شرایط بهره برد؟

اگر کالای مورد نظر بالای 30 میلیون تومان باشد می توان تا سقف 30 میلیون تومان به صورت وام و مابقی قیمت محصول یا فاکتور خود را به صورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید.

اگر اعتبار دریافتی بیشتر از مبلغ خریداری شده باشد اقساط چگونه محاسبه می شود؟

بازپرداخت و جدول اقساط بر اساس مبلغ خرید کالا تعیین خواهند ‌شد.

 نمایندگی امرسان یا خدمات پس از فروش

شرایط فروش اقساطی امرسان

شرکت امرسان به عنوان یکی از با سابقه ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که سال هاست در بازار فعالیت دارد و محصولات متنوعی را روانه بازار می کند و طبیعی است که افراد در مورد نمایندگی امرسان یا خدمات پس از فروش امرسان سوال داشته باشند. جالب است بدانید که  محصولات امرسان 36 ماه گارانتی دارند و نگرانی بابت دریافت خدمات پس از فروش وجود ندارد. توصیه می شود که برای اطلاع از نمایندگی امرسان می توان به سایت این شرکت مراجعه کرد اگرچه برای شرکت در طرح فروش اقساطی نیازی به حضور فیزیکی نبوده و به صورت آنلاین می تواند انجام داد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟