افتتاح اولین فروشگاه گوگل
اخبار لوازم خانگی

افتتاح اولین فروشگاه گوگل در نیویورک سیتی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گوگل یکی از بزرگ ترین کمپانی های جدید بوده که در زمینه فناوری، سخت افزار و ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گوگل یکی از بزرگ ترین کمپانی های جدید بوده که در زمینه فناوری، سخت افزار و نرم افزار فعالیت دارد که اخیرا خبر افتتاح اولین فروشگاه گوگل در منطقه چلسی نیویورک سیتی منتشر شده، طبق گفته های گوگل فاصله زمانی بین افتتاحیه و برنامه ریزی طرح اولیه آن تقریبا یک ماه بوده است.

فروشگاه گوگل برای مشتریان این امکان را فراهم  می کند تا بتواند به صورت مستقیم با تلفن های هوشمند گوگل و یا سایر لوازم خانگی هوشمند گوگل در فروشگاه ارتباط برقرار کنند. یعنی گوگل از هر محصول هوشمند خود یک نمونه در فروشگاه قرار داده تا مشتریان بتواند قبل ار خرید استفاده از آن را تجربه کنند.

گوگل برای اولین بار در سال 2016 تولید تلفن های هوشمند و بلندگوهای هوشمند خود را آغاز نمود و تا به امروز نیز تمامی این ممحصولات از طریق فروشگاه آنلاین این شرکت به فروش می رسید. حال بعد از پنج سال از شروع فعالیت خط تولید محصولات هوشمند، با افتتاح اولین فروشگاه گوگل مشتریان می توانند محصولات را به صورت حضوری خریداری نمایند.

زمانی که گوگل در حال برنامه ریزی و طراحی افتتاح فروشگاه بود چندین مورد را در نظر گرفت تا فضای داخلی مغازه به این شکل دیده شود.این موارد شامل توجه دقیق به جزئیات، زیبایی شناسی و طبیعت گرم  در عین حال جذاب بوده که در دکوراسیون فروشگاه بسیار مشهود است.

افتتاح اولین فروشگاه گوگل

همانطور که گفته شد این فروشگاه فقط یک مرکز خرید گجت و لوازم خانگی هوشمند نیست بلکه یک فضایی است که کاربران می توانند محصولات مختلف گوگل همانند تلفن های Pixel و محصولات Nest را امتحان کنند. علاوه بر این، مشتریان همچنین می توانند ببینند که چگونه نرم افزارها و سرویس های Google مانند جستجوی Google ، دستیار صوتی گوگل، Google Maps ، YouTube ، Stadia و… کار می کنند.

چندین نکته قابل توجه درباره طراحی این فروشگاه وجود دارد اما یکی از جالب ترین آنها ساختار شیشه ای مدور 17 فوت بلندی است که شرکت آن را Google Imagination Space می نامد. گفته می شود این طراحی با کمک و همکاری شرکای محلی نیویورک طراحی و مهندسی شده است.

افتتاح اولین فروشگاه گوگل

این فضا دارای صفحه نمایش های چرخشی برای به نمایش گذاشتن محصولات و فناوری های گوگل بوده که مشتریان می توانند بدون جا به جا شدن در فروشگاه استفاده از  محصول مورد نظر خود را تجربه کنند. همچنین این ساختار قابلیت ترجمه کردن گفتار های شما را به 24 زبان دنیا را دارد تا بتواند دستور شما را اجرا نماید.

بخشی از فروشگاه برای ایجاد تجربه جدید در استفاده از محصولات گوگل به وجود آمده  به همین ترتیب تیمی از متصدیان فروشگاه با محصولات موجود آشنایی کامل دارند که شما می توانید سوالات خود را بپرسید. این تیم همچنین می تواند خدماتی همانند  تعمیرات و عیب یابی محصولات را در محل نصب ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟