بیلبردهای تبلیغاتی تولیپس
اخبار لوازم خانگی

اکران بیلبردهای تبلیغاتی تولیپس با شعار حال خوب زندگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکران بیلبردهای تبلیغاتی تولیپس به منظور معرفی محصولات این شرکت ایرانی  ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکران بیلبردهای تبلیغاتی تولیپس به منظور معرفی محصولات این شرکت ایرانی  با شعار “حال خوب زندگی” در سراسر تهران آغاز شد.

شيرين هاشمی؛ مدیر بازاریابی برند تولیپس با اشاره به اکران بیلبردهای تبلیغاتی تولیپس در سطح شهر تهران گفت : کمپین تبلیغاتی محصولات تولیپس و تولیپس پلاس با هدف ایجاد حال خوب در میان مردم علیرغم مشکلات کرونا و محدودیت های ناشی از آن راه اندازی شده است.

 بیلبردهای تبلیغاتی تولیپس

استفاده از لوازم خانگی در دوران کرونا و قرنطینه بیشتر از سابق شده و افراد زمان بیشتری را در خانه صرف می کنند که با وجود محدودیت های این بیماری می توان از امور خانه داری لذت برد و در این صورت نیاز به وسایلی مانند جاروبرقی، آبمیوه گیری و … داریم.

بیشتر بخوانید:

معرفی محصولات جدید تولیپس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران + ویدیو
چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟

از طرفی دیگر فصل تابستان رسیده و هیچ چیز مانند یک نوشیدنی خنک نمی تواند تحمل ما را در برابر این گرمای طاقت فرسا بالا ببرد و اکثر افراد پس از پاندمی ترجیح می دهند که در خانه انواع نوشیدنی را تهیه کنند که در این شرایط آبمیوه گیری تولیپس می تواند به عنوان یک دستیار تمام عیار ظاهر شود.

بیلبردهای تبلیغاتی تولیپس

مدیر بازاریابی برند تولیپس در پایان با اشاره به طرح های این بیلبوردها گفت: هر کدام از این بیلبوردها اکران شده از الگوی ثابتی پیروی می کنند و بر روی محصول خاصی تمرکز نشده و در واقع تلاش شده تا سبد محصولات تولیپس و تولیپس پلاس با انتقال حال خوب به مشتری و مصرف کنندگان معرفی شوند.

تولیپس از سال 1380 توسط شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران وارد بازار لوازم خانگی ایران شد و خط تولید این برند ایرانی به پشتوانه نیم قرن تجربه و مشارکت ژاپنی های راه اندازی شد. جالب است بدانید که این شرکت با مشارکت 70 درصدی کمپانی ژاپنی ماتسوشيتا الکتريک ( موسس برند پاناسونیک) با نام تجاری ناسيونال فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟