هاتف سروش دوو
اخبار لوازم خانگی

ماجرای شایعه افزایش قیمت محصولات دوو چه بود ؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی روزهای گذشته شایعه افزایش قیمت محصولات دوو در شبکه های اجتماعی و بازار ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی روزهای گذشته شایعه افزایش قیمت محصولات دوو در شبکه های اجتماعی و بازار پخش شد که هاتف سروش؛ مدیر روابط عمومی دوو با تکذیب این خبر اعلام کرد: لیست قیمت منتشر شده جعلی بوده و به هیچ وجه محصولات ما افزایش قیمتی نداشته است.

در همین رابطه بخوانید:

افزایش قیمت محصولات دوو تکذیب شد

وی در ادامه عنوان کرد: برند دوو یکی از قدیمی ترین برندهای فعال در بازار لوازم خانگی ایران تلقی می شود و با توجه به رقابتی شدن بازار لوازم خانگی برخی از برندهای رقیب با بی اخلاقی و انتشار اخباری مانند شایعه افزایش قیمت محصولات دوو در تلاش هستند تا سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند.

هاتف سروش گفت : اکثر مشتریان ایرانی با برند دوو و کیفیت محصولات آن ها آشنایی دارند و به عبارت دیگر امتحان خود را طی سال های گذشته پس داده و همواره در تلاش است تا محصولی با قیمت مناسب و درخور مشتری ایرانی روانه بازار کند.

مدیر روابط عمومی دوو افزود: عرضه محصولات با کیفیت مناسب و متنوع تنها دغدغه برند دوو نبوده و همواره به دنبال ارائه کالاهایی با قیمت رقابتی در بازار است که البته با بررسی محصولات و مقایسه قیمت ها به راحتی می توان به این موضوع پی برد.

وی ادامه داد : قدرت خرید مردم طی سال های گذشته کاهش پیدا کرده و به همین دلیل دوو برای ترغیب مشتریان طی ماه های گذشته از برگزاری جشنواره و ارائه تخفیف های ویژه برای محصولات خود خبر داده است.

برای اطلاع از افزایش قیمت رسمی دوو به کجا مراجعه کنیم؟

شایعه افزایش محصولات دوو

مدیر روابط عمومی دوو در ادامه گفت: علاقه مندان و مشتریان برای اطلاع از افزایش قیمت رسمی دوو می توانند به وب سایت رسمی دوو و برند شاپ اختصاصی این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند. توصیه می شود که کالاهای خود را وب سایت رسمی این شرکت و یا فروشگاه های اختصاصی این شرکت تهیه کنید و یا پیش از رفتن به بازار در مورد قیمت محصول مدنظر از دو روشی که اشاره شد پرس و جو کنید.

به گزارش خبرنگار «ال کا ابران» راه اندازی فروشگاه های جدید خانه دوو به منظور دسترسی بهتر مشتریان به کالاهای این شرکت در سراسر کشور آغاز شده که به تازگی شعبه تبریز در مجتمع رویال فعالیت خود را شروع کرده است. این فروشگاه های دوو از تنوع بالایی محصولات برخوردار بوده ضمن این که نگرانی بابت قیمت و یا دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟