تلویزیون Ruku تی سی ال
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون Ruku تی سی ال به بازار عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون Ruku تی سی ال با رزولوشن 4K و HD به زودی به بازار انگلیس عرضه خواهد شد و ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون Ruku تی سی ال با رزولوشن 4K و HD به زودی به بازار انگلیس عرضه خواهد شد و قیمت این سری تلویزیون از 229 پوند آغاز می شود. این سری از تلویزیون های تی سی ال از طریق سایت currys.co.uk بصورت آنلاین در دسترس خواهند بود.

تلویزیون Ruku تی سی ال

در روز هفدهم ماه ژوئن تی سی ال الکترونیکس اعلام کرد که تلویزیون های TCL Roku را به زودی وارد بازار انگلستان خواهد کرد. سری تلویزیون Ruku تی سی ال در هر دو رزولوشن HD و  UHD 4K همچنین اندازه های 32 تا 65 اینچ در دسترس خواهند بود که تجربه ای عالی در استفاده از تلویزیون های هوشمند را در خانه به مشتریان ارائه می دهد.

تلویزیون Ruku تی سی ال

هر دو مدل RP620K و RS520K که به ترتیب دارای رزولوشن 4K و HD برخوردار بوده که از HDR Pro پشتیبانی می کنند که با استفاده از Dynamic Color Enhancement و فناوری 3D LUT برای زنده نگه داشتن رنگ ها از امواجHDR10 ، HLG و SDR استفاده می کند. همچنین هر دو سری از قابلیت Freeview Play و تنظیم کننده یکپارچه Freeview برخوردار هستند.

سری RP620K به لطف وضوح UHD 4K و ارتقا سطح پیشرفته UHD می تواند تجربه تماشای یک فیلم با کیفیت را در اختیار کاربران بگذارد. جهت پخش محتوای فیلمی با کیفیت سری RP620K از Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند که تصاویر را با شکوه و عظمت مورد نظر حفظ و تحویل می دهد.

تلویزیون Ruku تی سی ال

برنی چن؛ مدیر TCL در انگلستان گفت: من از عرضه تلویزیون های TCL Roku در انگلیس بسیار خوشحال هستم.این محصول  ترکیبی از تلویزیون های ممتاز مقرون به صرفه ما با سیستم عامل Roku، کیفیت تصویر عالی و سهولت استفاده را در کنار طیف گسترده ای از ویژگی ها و کانال های پخش تلویزیونی به مشتریان ارائه می دهد. من اطمینان دارم که این مشارکت به ما کمک می کند تا رشد فروش محصولات در انگلیس حفظ کرده و سهم خود را در بازار افزایش دهیم.

تلویزیون Ruku تی سی ال

همانطور که می دانید سری  تلویزیون Roku تی سی ال با سیستم عامل داخلی Roku ارائه می شود که به مشتریان به روزرسانی خودکار ، صفحه نمایش قابل تنظیم و هزاران کانال پخش رایگان و پولی ویژگی های پیشرفته دیگری نیز ارائه می دهد. از طریق برنامه رایگان Roku®  در تلفن همراه با استفاده از دستیار صوتی الکسا یا Google Assistant تلویزیون خود را کنترل کنید. با استفاده از Apple AirPlay 2 نیز می توان محتوای مورد نظر را مستقیماً از iPhone ، iPad یا Mac پخش، کنترل و به اشتراک بگذارید.

تلویزین های TCL همچنین از HomeKit پشتیبانی می کنند که به کاربران امکان می دهد با استفاده از Siri یا برنامه Home در دستگاه های Apple  دستگاه های مجهز به Roku را به راحتی و ایمن کنترل کنند.

قیمت این سری از تلویزیون های تی سی ال به شرح زیر است:

  • پوند RP620K 43-inch: 349
  • پوند RP620K 50-inch: 399
  • پوند RP620K 55-inch:  449
  • پوند RP620K 65-inch: 549
  • پوند RS520K 32-inch: 229
  • RS520K 40-inch: £279 (the 40-inch RS520K TV is FHD)

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟