تلویزیون ال سی دی ویزیو
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون ال سی دی ویزیو مدل 2022 معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون ال سی دی ویزیو به روز رسانی شده و قرار است به زودی به بازار عرضه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون ال سی دی ویزیو به روز رسانی شده و قرار است به زودی به بازار عرضه شوند. همچنین قابلیت های جدیدی همانند درگاه HDMI 2.1 برای ارائه رزولوشن 4K و VRR گیمینگ به آن اضافه شده است. تلویزیون های ال سی دی 2022 ویزیو در سایز های 24 تا 85 اینچی عرضه خواهند شد.

تلویزیون 2022 ویزیو

تلویزیون ال سی دی ویزیو

سری جدید و به روزرسانی شده تلویزیون 2022 ویزیو سری PQX با 792 ناحیه نوری (مدل 85 اینچی) پیشرفته ترین کاهش نور را برای تصاویر تاریک را دارد. این شرکت ادعا می کند که تلویزیون های 85 اینچی می تواند به حداکثر روشنایی 3000 نیت و 85٪ Rec.2020 در حالت HDR برسد. دو مدل تلویزیون جدید سری P می توانند تا 1200 نیت نیز برسند.

سری P تلویزیون ویزیو همانند نسخه های قبلی از کیفیت پخش تصاویر 4K برخوردار است. پشتیبانی از چندین HDR  و پشتیبانی HDMI 2.1 به همراه 4K120 ، HDMI VRR و AMD FreeSync Premium از دیگر قابلیت های این سری به شمار می آید. طبق گفته این شرکت، مدل های سری P زیر 7 میلی ثانیه تاخیر ورودی تصاویر دارند.

سری M همچنان قابلیت کاهش نور پیشرفته را ارائه می دهد اما این قابلیت تنها در 32 ناحیه قابل اجرا است. سری M در 43 تا 75 اینچ در دسترس خواهد بود همچنین این تلویزیون های LCD دارای رزولوشن 4K و پورت استاندارد HDMI 2.0 با پشتیبانی از AMD FreeSync (محدوده 40-60 هرتز) هستند.

تلویزیون ال سی دی ویزیو

علاوه بر این، Vizio تلویزیون LCD ارزان قیمت سری V و همچنین سری D را در سایز 24 تا 75 اینچ به بازار عرضه خواهد کرد. این تلویزیون های LCD از نور پس زمینه LED به صورت مستقیم استفاده می کنند اما از قابلیت کاهش نو پیشرفته همانند مدل های گران قیمت 2022 برخوردار نیستند.

لازم است بدانید که مدل های 2022 همراه با نسخه به روز شده از بستر هوشمند SmartCast و برای اولین بار “Vizio Voice” که دستیار صوتی اختصاصی خود شرکت است به عنوان جایگزینی برای آمازون الکسا و دستیار صوتی Google بهره مند شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟