گوشی های اپل در فروشگاه ال جی
اخبار لوازم خانگی

فروش گوشی های اپل در فروشگاه ال جی هشداری برای سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، گوشی های اپل در فروشگاه ال جی از ماه آوت به ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، گوشی های اپل در فروشگاه ال جی از ماه آوت به فروش خواهند رسید. هر چند که آیفون های اپل تنها در فروشگاه های برتر ال جی برای فروش گذاشته می شود اما مطمئنا با استقبال زیادی رو به رو خواهد شد. اما این خبر هشداری برای سامسونگ در مسیر رقابت آن با اپل و ال جی بود.

مقامات سامسونگ الکترونیکس مدیران مشاغل داخلی، لوازم خانگی و تجارت تلفن های هوشمند اخیراً جلسه ای اضطراری درباره تصمیم ال جی الکترونیکس برای فروش آیفون در بهترین فروشگاه های این کمپانی برگزار کردند. از زمان اعلام خروج ال جی الکترونیکس از تجارت تلفن های هوشمند، سامسونگ الکترونیک و اپل برای جذب مشتریان گوشی های هوشمند ال جی در حال رقابت هستند.

 گوشی های اپل در فروشگاه ال جی

سامسونگ الکترونیک پیش از این در رقابت بازار جهانی تلفن های هوشمند 5G پشت سر اپل بوده است. تجزیه و تحلیل استراتژی (SA) گفت: اپل با 29.8 درصد سهم از بازار تلفن های هوشمند 5G در سه ماهه اول سال 2021 در رتبه اول قرار دارد. اپل اولین تلفن  5G خود یعنی آیفون 12 را در پایان سال 2020 به بازار عرضه نمود.

 گوشی های اپل در فروشگاه ال جی

تحلیل گران صنعتی پیش بینی کرده اند سهم بازار اپل در سال 2021 به دلیل کناره گیری LG Electronics از بازار تلفن های هوشمند به محدوده 30 درصدی کره افزایش خواهد یافت. در بازار داخلی نیز سامسونگ بازیکن شماره 1 با 65 درصد سهام در سال 2020 بوده و پس از آن اپل با 20 درصد و LG Electronics با 13 درصد به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کرده است.

طی انتشار خبر فروش گوشی های اپل در فروشگاه ال جی ، ال جی الکترونیکس تصمیم گرفت آیفون، آیپد و اپل واچ را از 1 اوت در بهترین فروشگاه های خود بفروش برساند. ال جی الکترونیکس پس از گرفتن مجوز فروش مستقیم از اپل آنها را در فروشگاه های خود به فروش خواهد رساند. محصولاتی همانند MacBook Laptop و iMac و MacPro Desktops  از لیست فروش ال جی خارج شده به دلیل به اینکه فروشگاه های برتر ال جی در حال فروش لپ تاپ ها و دسک تاپ های LG Electronics است. این کمپانی کره ای همچنین تصمیم گرفت خدمات تعمیرات محصولات اپل را در نمایندگی های خود ارائه ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟