خرید پنل اولد ال جی توسط سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

خرید پنل اولد ال جی توسط سامسونگ تکذیب شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی دو ماه اخیر شایعاتی مبنی بر خرید پنل اولد ال جی توسط سامسونگ برای ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی دو ماه اخیر شایعاتی مبنی بر خرید پنل اولد ال جی توسط سامسونگ برای تلویزیون های خود انتشار یافته است. اما سامسونگ این خبر را تکذیب نموده و اعلام کرده هیچ گونه معامله ای برای خرید پنل اولد با ال جی انجام نداده است.

غول فناوری کره ای اعلام کرده که قصد خرید صفحه نمایشگر های اولد ال جی را ندارد و معتقد است پنل QLED عملکرد و تکنولوژی بهتری برای تلویزیون های سامسونگ دارد. البته قبل از این اخبار منتشر شده، جونگ هی هان؛ مدیر مارکتینگ و تجارت Visual Display سامسونگ اخبار بی اساس دیگری را نیز تکذیب کرده بود. حالا نیز یک نشریه فناوری کره ای گزارش دیگری از مقامات کمپانی سامسونگ منتشر کرده است.

خرید پنل اولد ال جی توسط سامسونگ

در قسمتی از این بیانیه آمده است: ما از عقیده بهتر بودن پنل QLED نسب به پنل اولد ال جی به هیچ عنوان عقب نشینی نمی کنیم و در تلاش هستیم تا بی ثبات بودن این شایعات را اثبات نمایم. اگر چه که قیمت LCD در حال افزایش است و ما با شرایط دشواری روبرو خواهیم بود اما به عنوان یک شرکت برتر توان کافی برای غلبه بر آن را داریم.

لازم است بدانید که بر اساس این شایعات منتشر شده، کمپانی سامسونگ قصد داشت برای جدید ترین تلویزیون های OLED خود كه در نیمه دوم 2021 یا نیمه اول 2022 عرضه می شوند از LG Display  2 تا 3 میلیون واحد پنل OLED سفارش دهد.

با توجه به اینکه سامسونگ سال های زیادی را صرف جلب بازار و تولید تلویزیون های OLED کرده ورود دوباره این برند بازار تلویزیون های اولد و استفاده نکردن از پنل های QLED قطعا امری بعید است. سامسونگ در حال حاضر در تلاش برای تغییر پنل های ال سی دی به QLED در تلویزیون های جدید خود است تا محصولات جدید آن از تکنولوژی بروز تری بهره مند باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟