پنکه ایستاده شیائومی
اخبار لوازم خانگی

پنکه ایستاده شیائومی با قابلیت های هوشمند به بازار چین عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پنکه ایستاده شیائومی با پشتیبانی از اپلیکیشن  MIJIA و XiaoAI  به بازار چین عرضه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پنکه ایستاده شیائومی با پشتیبانی از اپلیکیشن  MIJIA و XiaoAI  به بازار چین عرضه شد. از ویژگی های بارز این پنکه سر و صدا کم، مصرف انرژی پایین و وزیدن باد ملایم از دستگاه اشاره کرد. پنکه شیائومی با تمام این قابلیت ها تنها با قیمت 229 یوان ( 35 دلار ) به فروش می رسد.

پنکه ایستاده شیائومی

یکی از قابلیت های پنکه های میجیا این است که می تواند باد دستگاه را با باد طبیعی شبیه سازی کند که پنکه ایستاده جدید شیائومی از این قائده مستثنا نیست. پنکه شیائومی با عنوان MIJIA DC Fan E با هفت پره بزرگ شبیه به بال و هود شتابنده باد را تولید می کند. همچنین از یک هود در زاویه عقب برخوردار است که نه تنها جریان باد را قطع نمی شود بلکه بدون کاهش تراکم تا شعاع 14 متری باد را پرتاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

مشخصات پنکه تولیپس بررسی شد / پنکه تولیپس ساخت کجاست + ویدیو

هنگامی که قسمت سر پنکه شیائومی در زاویه 140 درجه قرار می گیرد دارای حداکثر میزان خروجی با مقدار 22.3 متر مکعب در هر دقیقه است. موتور این پنکه از نوع هسته ای و DC بوده و از سیم مسی با کیفیت بالا در موتور بدون برس اینورتر DC استفاده کرده است. این نوع موتور باعث کاهش مصرف انرژی خواهد شد به طوری که تقریبا نصف پنکه های قدیمی انرژی مصرف می کند.

پنکه ایستاده شیائومی

همانطور که گفته شد یکی از بارز ترین ویژگی های پنکه ایستاده شیائومی ، کم بودن سر و صدای آن است. موتور این فن می تواند با ایجاد کمترین صدای ممکن به کار خود ادامه دهد، میزان این سر و صدا 29.8 دسی بل است.

پنکه Mijia Floor Fan E شیائومی از طراحی جدیدی در بین پنکه های موجود در بازار برخوردار است به طوری که زاویه سر پنکه می تواند به 90 درجه برسد. این امکان قدرت باد جریان داخلی را تسریع  و تشدید می کند و در گردش هوا در کل خانه ها تاثیر می گذارد تا متعادل سازی سریع دمای داخلی خانه تحقق یابد.

همانند دیگر لوازم خانگی هوشمند شیائومی این محصول نیز از XiaoAI برخوردار است و همچنین از برنامه MIJIA نیز پشتیبانی خواهد کرد. این محصول هم اکنون در سایت JD.com در دسترس است و علاقه مندان می توانند با قیمت ذکر شده آن را تهیه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟