تلویزیون هوشمند Full HD ریلمی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون هوشمند Full HD ریلمی به بازار هند راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی مراسم رونمایی از تلفن هوشمند narzo سری 30 ریلمی از محصولات دیگری نیز معرفی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی مراسم رونمایی از تلفن هوشمند narzo سری 30 ریلمی از محصولات دیگری نیز معرفی شد. این محصولات شامل تلویزیون هوشمند Full HD ریلمی و هندزفری بدون سیم Q2 است.  این تلویزیون هوشمند یکی از معدود تلویزیون های ریلمی با رزولوشن Full HD در اندازه 32 اینچی بود که وارد بازار هند شده است.

تلویزیون هوشمند Full HD ریلمی از نور پس زمینه LED و پنل CD برخوردار شده و از 16.7 میلیون رنگ و 85 درصد طیف رنگی NTSC پشتیبانی می کند. بر اساس گفته های ریلمی، این تلویزیون زاویه دید 175 درجه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

تلویزیون هوشمند Full HD ریلمی

تلویزیون توسط چیپ ست 64 بیتی MediaTek متشکل از پردازنده چهار هسته ای ARM Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی ARM Mali-470 MP3 ساخته شده و همچنین با حافظه داخلی 1 گیگابایتی DDR3 و حافظه فلش 8 گیگابایتی همراه است.

از لحاظ نرم افزاری، این تلویزیون هوشمند از سیستم عامل اندروید 9 بهره مند شده  و با پشتیبانی از همه سرویس های پخش فیلم و سریال در هند، فروشگاه Play Google ، دستیار صوتی  Google برای کنترل از راه دور با قابلیت صوتی و نمایه رنگی Chroma Boost Picture Engine اختصاصی ریلمی قابلیت های وشمند آن نیز تکمیل شد.

تلویزیون هوشمند Full HD ریلمی

راه های اتصال به این تلویزیون شامل یک باند وای فای، بلوتوث 5.0، سه درگاه HDMI، یک پورت AV، دو خروجی USB، یک راه اتصال tuner و یک درگاه LAN است.

سیستم تلویزیون هوشمند ریلمی یک سیستم 4 واحدی 24 واتی است که از فناوری دالبی اودیو پشتیبانی می کند. این محصول در هند 18999 روپییه ( 256 دلار ) قیمت دارد. اما برای مدت زمان محدودی این برند 1000 پوند (13 دلار) تخفیف ارائه می دهد. فروش این تلویزیون در تاریخ 29 ژوئن ساعت 12 شب آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟