اولین تلویزیون 83 اینچی اولد ال جی و سونی
اخبار لوازم خانگی

اولین تلویزیون 83 اینچی اولد ال جی و سونی به بازار راه پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه اندازه و ابعاد تلویزیون های 4K اولد در حال افزایش است در همین راستا ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه اندازه و ابعاد تلویزیون های 4K اولد در حال افزایش است در همین راستا اولین تلویزیون 83 اینچی اولد ال جی و سونی وارد بازار اروپا، آمریکای شمالی و برخی قسمت های دیگر خواهد شد.

تلویزیون اولد 83 اینچی

اولین تلویزیون 83 اینچی اولد ال جی و سونی

ال جی تلویزیون اولد 83 اینچی خود را تحت عنوان سری C1 به بازار عرضه کرده در حالی که سونی این محصول را به عنوان یکی از محصولات سری A90J معرفی نموده است. لازم است بدانید که امکانات این تلویزیون های بزرگ کاملا شبیه تلویزیون های کوچک تر در مجموعه های ذکر شده است.

بر اساس گزارش و انتظارات ما، اولین تلویزیون 83 اینچی اولد ال جی و سونی قطعا با قیمت بالایی به فروش خواهد رسید؛ این قیمت می تواند در بازار آمریکا بین 6000 الی 8000 دلار باشد در حالی که در اروپا بین 7000 الی 8000 یورو قیمت خواهد داشت. در بیشتر مناطق حدودا با همین قیمت به فروش می رسد اما اگر چنین نباشد قطعا دو برابر یک تلویزیون 77 اینچی قیمت خواهد داشت. این در حالیست که بهترین تلویزیون 85 اینچی LCD قیمت پایین تری دارد.

اولین تلویزیون 83 اینچی اولد ال جی و سونی

پنل 83 اینچی 4K OLED در کارخانه جدید LG Display در گوانگژو چین تولید می شود که از یک روش تولید جدید (MMG یا Multi Model Glass) برای کاهش هزینه ها استفاده می کند. پنل 83 اینچی بزرگترین پنل OLED تولید شده نیست و بزرگ ترین پنل اولد 88 اینچی بوده که رزولوشن 8K دارد. این تلویزیون با نام  تلویزیون ZX ال جی شناخته می شود که بسیار گران تر از این تلویزیون 83 اینچی است زیرا 30000 دلار قیمت دارد.

تولید کنندگان تلویزیون مانند B&O ، هایسنس، پاناسونیک، فیلیپس و ویزیو نیز تلویزیون های OLED را به بازار عرضه می نمایند اما هنوز هیچ کدام تلویزیون 83 اینچی تولید نکرده اند. سامسونگ و تی سی ال در ساخت تلویزیون های خود از فناوری LCD استفاده می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟