اخبار لوازم خانگی

لیست قیمت ماشین لباسشویی های 7 کیلویی بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت های تولید کننده لوازم خانگی امروز ماشین لباسشویی های متنوعی را روانه ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت های تولید کننده لوازم خانگی امروز ماشین لباسشویی های متنوعی را روانه بازار می کنند که معمولا با سه ظرفیت 7، 8 و 9 کیلویی به فروش می رسند و افراد با توجه به نیاز و جمعیت خانوار خود یکی از آن ها را انتخاب می کنند که در این بخش به منظور راهنمایی بهتر مشتریان در هنگام خرید لیست قیمت ماشین لباسشویی های 7 کیلویی بازار لوازم خانگی گردآوری شده است.

قیمت مدل های 7 کیلویی در مقایسه با 8 و 9 کیلویی  پایین تر بوده و اگر به دنبال تهیه یک ماشین لباسشویی مقرون به صرفه هستید بهتر است به سراغ خرید نسخه هایی با ظرفیت 7 کیلو بروید اما علاوه بر قیمت پیش از انتخاب به منظور خریدی مطمئن باید نکات دیگری نظیر میزان صدا، تعداد برنامه های شستشو، رتبه انرژی، میزان مصرف آب و برق، قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو،  کیفیت برند، گارانتی و خدمات پس از فروش و … را در نظر داشته باشید.

این لیست قیمت نسخه های 7 کیلویی بازار شامل انواع برند ایرانی و خارجی می شود که در اکثر مواقع مدل های ایرانی قیمت مناسب تری دارند و نام برندهایی مانند اسنوا، پاکشوما، ایکس ویژن و … در این لیست وجود دارند. بعد از اطلاع از مشخصات و اطمینان از کیفیت برند و دریافت خدمات بهتر است که از سایر کاربران پرس و جو کنید. در صورت استفاده از هر کدام از مدل های معرفی شده می توانید نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.

لیست قیمت ماشین لباسشویی های 7 کیلویی بازار

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟