تلویزیون مینی LED ال جی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون مینی LED ال جی در هفته جاری به بازار راه پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی الکترونیکس روز سه شنبه اعلام کرد که تلویزیون مینی LED ال جی در این ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی الکترونیکس روز سه شنبه اعلام کرد که تلویزیون مینی LED ال جی در این هفته به مجموعه محصولات غول فناوری کره جنوبی به منظور  گسترش حضور این برند در بازار تلویزیون های برتر، اضافه خواهد شد.

شروع عرضه تلویزیون Mini LED ال جی از آمریکای شمالی بوده و در ادامه به بازارهای بزرگ از جمله اروپا، کره جنوبی و ژاپن راه پیدا خواهد کرد. اولین تلویزیون Mini LED این برند در اندازه های 65، 75 و 86 اینچ در رزولوشن های 4K و 8K ارائه خواهد شد. در کره جنوبی هر چهار مدل QNED Mini LED TV با رزولوشن 8K با قیمتی از 5.09 میلیون وون (4500 دلار) تا 16.8 میلیون وون و 3.19 میلیون وون تا 8.2 میلیون وون برای مدل های 4K برای فروش گذاشته می شود.

تلویزیون مینی LED ال جی

این محصول برای اولین بار در نمایشگاه CES 2021 معرفی شد. این تلویزیون در این نمایشگاه به عنوان اولین تلویزیون ال جی که به وسیله ترکیب تکنولوژی quantum dot و NanoCell ساخته می شود، معرفی شد. مدل 86 اینچی 8K این مدل تقریباً از 30،000 مینی LED و 2500 ناحیه کم نور برخوردار شده که کنتراست و روشنایی بیشتری را نسبت به تلویزیون های LCD موجود در بازار ارائه می دهد.

تلویزیون مینی LED ال جی

کمپانی ال جی امیدوار است که به کمک تلویزیون مینی LED بتواند همانند تلویزیون های اولد در بازار تلویزیون های برتر رشد و افزایش داشته باشد و جایگاه مناسبی کسب کند. مجموعه تلویزیون هایی با قیمت بیشتر از 2500 دلار در بازار جهانی تلویزیون های برتر، ال جی دومین برند بزرگ با سهم 24.5 درصدی از بازار در سه ماهه اول سال بود. گزارشات حاکی از آن است که رقیب اصلی ال جی، سامسونگ الکترونیک با سهم 46.6 درصد از این بازار جایگاه نخست را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟