تی شرت هوشمند ZTE
اخبار لوازم خانگی

تی شرت هوشمند ZTE با قابلیت کنترل علائم مهم سلامتی معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در رویداد MWC 2021 گجتی پوشیدنی به عنوان یک سرویس کنترل کننده سلامت و علائم ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در رویداد MWC 2021 گجتی پوشیدنی به عنوان یک سرویس کنترل کننده سلامت و علائم حیاتی با نام تی شرت هوشمند ZTE معرفی شد.

تی شرت هوشمند ZTE مبتنی بر یک فناوری جدید است که با سنسورهای تعبیه شده و انتقال داده از طریق شبکه 5G  بر سلامت افراد نظارت خواهد داشت. جنس این تی شرت پارچه ای قابل شستشو بوده که مانند یک تی شرت معمولی به نظر می رسد.

«ال کا ایران» گزارش می دهد:

بر اساس گزارشات منتشر شده، این تی شرت در ایتالیا تولید می شود که قادر است برخی از نشانگر های سلامتی و حیاتی بدن را شناسایی کند و از طریق زیر ساخت شبکه 5G آن ها انتقال دهد. لازم است بدانید که زیر ساخت شبکه 5G توسط کمپانی چینی ZTE ارائه می شود.

هنگام معرفی این محصول در نمایشگاه بارسلونا کمپانی ZTE تاکید بر این داشت که فرصت استفاده از شبکه 5G را مهار کرده و هم اکنون در این گجت هوشمند به خوبی از آن استفاده نموده است. ZTE همچنین از ابتکار تیم ایتالیایی حمایت کرد و همچنین گفت به زودی آزمایشات بعدی تی شرت هوشمند یا YouCare  در رابطه با شبکه 5G آغاز خواهد شد.

«ال کا ایران» گزارش می دهد:

همانطور که گفته شد حسگر های پلیمری وضعیت جسم را تسخیص داده و کنترل کوچک شده این اطلاعات را ثبت می کند سپس آن ها را به فرمت دیجیتالی تبدیل می نماید. این اطلاعات توسط یک پلتفرم دو طرفه به گوشی هوشمند و یا تبلت هوشمند ارسال می شود. در نهایت می توان این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کرد.

چندین پارامتر حیاتی سلامت بدن  توسط تی شرت YouCare قابل تشخیص است. این پارامترهای حیاتی زیستی شامل تجزیه و تحلیل اعمال تنفسی ، الکتروکاردیوگرام یا ثبت ضربات قلب با حس گر برقی، عرق و فعالیت عضلانی است. در نهایت داده های تولید شده از طریق زیرساخت 5G که توسط ZTE فعال شده است به کاربران ارسال می شوند. این گجت می تواند دسترسی گسترده ای را برای افراد در جهت مراقبت های بهداشتی داشته باشد. همچنین قابلیت نظارت از راه دور برای کمک به کسانی که دارای بیماری های مزمن هستند در حال انجام است که می تواند توجه های زیادی به خود جلب کند. چندین ذی نفع مانند صلیب سرخ بین المللی از چشم انداز پروژه هیجان زده شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟