علیرضا صالحیان
اخبار لوازم خانگی

افتتاح دو برند شاپ دوو در شهرقدس تهران و ملارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی ماه های گذشته شرکت دوو با افتتاح چندین و چند برند شاپ مختلف در سراسر ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طی ماه های گذشته شرکت دوو با افتتاح چندین و چند برند شاپ مختلف در سراسر کشور، در حالت توسعه شبکه فروش خود است و قصد دارد تا پایان سال با افزایش برند شاپ های دوو، دسترسی خریداران به این محصولات آسان کند. در همین راستا دو برند شاپ دوو در شهر قدس تهران و ملارد افتتاح شد.

دوو در حال توسعه شبکه فروشگاهی خود است و از این پس علاقه مندان به خرید محصولات دوو در منطقه شهر قدس و ملارد می توانند با مراجعه به برندشاپ های دوو در این منطقه از خرید محصولات دوو لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

دوو بازار لوازم خانگی ایران را ترک نکرد

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران» دو برند شاپ دوو در شهرقدس تهران و ملارد با حضور علیرضا صالحیان؛ معاونت فروش انتخاب الکترونیک و مدیران فروش کشوری دوو افتتاح شد و انتظار می رود تا پایان سال شاهد افتتاح برندشاپ های دیگر دوو در ایران باشیم.

برند شاپ دوو در شهرقدس تهران و ملارد برند شاپ دوو در شهرقدس تهران و ملارد برند شاپ دوو در شهرقدس تهران و ملارد برند شاپ دوو در شهرقدس تهران و ملارد برند شاپ دوو در شهرقدس تهران و ملاردبرند شاپ دوو در شهرقدس تهران و ملارد انتهای پیام/

نظر شما چیست؟