ساندبار های 2021 سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

ساندبار های 2021 سامسونگ با فناوری Dolby Atmos به بازار عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبار های 2021 سامسونگ با فناوری Dolby Atmos به بازار عرضه شد. پرچمدار جدید ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ساندبار های 2021 سامسونگ با فناوری Dolby Atmos به بازار عرضه شد. پرچمدار جدید ساندبار های سامسونگ مدل HW-Q950A با یک سیستم قدرتمند 11.1.4 کاناله با بلندگوهای بی سیم در قسمت عقب بوده که در این سری وارد بازار شده است. بر اساس گزارشات، اگر چه پرچم دار ساندبار های 2021 سامسونگ قیمت ارزانی ندارد اما این شرکت همچنین گزینه های مقرون به صرفه تری را نیز عرضه نموده است.

ساندبار HW-Q950A دارای واحدهای صدای استریو، مرکزی و کناری بوده که هر کدام از این واحد ها از Dolby Atmos و DTS: X بهره مند شده اند. علاوه بر این، با یک ساب ووفر بی سیم و بلندگوهای بی سیم عقب با واحد های پرتابی به سمت بالا و بغل همراه است. خالی از لطف نیست اگر بدانید برخی بر ین باورند که بدون بلندگوهای عقب این سیستم همانند ساندبار HW-Q900A خواهد بود.

ساندبار های 2021 سامسونگ

ال جی، سونی، سنهایزر و مارک های دیگر نیز در سیستم های صوتی خود برای بالا بردن کیفیت از فناوری صدای Dolby Atmos استفاده می کنند اما سامسونگ تنها شرکتی بوده که می تواند ادعا کند که در کنار این فناوری یک سیستم 11.1.4 کاناله در یک دستگاه با ابعادی کوچک تر دارد.

ساندبار های 2021 سامسونگ دارای امکاناتی مانند HDMI eARC ، HDMI ، Apple AirPlay 2 ، Spotify Connect ، آمازون الکسا و بلوتوث است. یکپارچه سازی ساندبار و تلویزیون های سازگار با سامسونگ به وسیله تکنولوژی Q-Symphony این امکان را می دهد تا به صورت همزمان صدا و تصویر پخش شود.

سیستم های جدید 3.1.2 کاناله سامسونگ HW-Q800A ، HW-Q700A و HW-Q600A نیز اکنون در دسترس هستند و همه آنها با پشتیبانی از Dolby Atmos  و چندین ویژگی کاربردی دیگر همراهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟