ضمانت بی همتا دوو
اخبار لوازم خانگی

چگونه از ضمانت بی همتا دوو استفاده کنیم ؟ /تعویض ماشین لباسشویی 30 روز پس از نصب !

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ضمانت بی همتا دوو یک طرح ویژه است که از سوی انتخاب الکترونیک معرفی شده و ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ضمانت بی همتا دوو یک طرح ویژه است که از سوی انتخاب الکترونیک معرفی شده و امکان تعویض و مرجوع کردن ماشین لباسشویی را ظرف مدت 30 روز پس از نصب فراهم کرده است. این طرح می تواند  اطمینان مشتریان را بابت کیفیت محصولات دوو بیشتر کند. پیش از این اطلاعاتی در مورد لیست جشنواره لوازم خانگی دوو ارائه شد و در این بخش قصد داریم تا ضمن پرداختن به موضوعاتی نظیر شماره نمایندگی دوو به سوال چگونه از ضمانت بی همتا دوو استفاده کنیم ؟ پاسخ دهیم.

 ضمانت بی همتا دوو چیست؟

ضمانت بی همتا دوو

همان طور که اشاره شد انتخاب الکترونیک (ارائه کننده خدمات پس از فروش برند دوو در ایران) یک طرح ویژه با عنوان ضمانت بی همتا دوو در راستای حمایت از حقوق مشتری معرفی کرده که به لطف این طرح مشتریان می توانند در صورت ناراضی بودن لباسشویی خود را ظرف مدت 30 روز از تاریخ نصب مرجوع یا تعویض کنند. گروه انتخاب هدف از اجرای این طرح را اطمینان از کیفیت محصولات دوو و همچنین رضایت و آسودگی خاطر مشتری عنوان کرده است. طرح های دیگر این شرکت نظیر لیست جشنواره لوازم خانگی دوو نیز در راستای جلب رضایت مشتری انجام گرفته است. برای اطلاع از شرایط تعویض کالا دوو و یا شماره نمایندگی دوو در ادامه با ما همراه شوید.

شرایط تعویض کالا در طرح ضمانت بی همتا دوو چیست ؟

بعد از آشنایی با این طرح ویژه حالا وقت آن رسیده که به سوال شرایط تعویض کالا در طرح ضمانت بی همتا دوو چیست ؟ پاسخ دهیم تا مشتریان با آگاهی کامل به سراغ تهیه محصولات این شرکت بروند.

  • مشتریان در صورت خرید و نصب ماشین لباسشویی در تابستان 1400 قادر به استفاده از طرح هستند.
  • دومین نکته ای که نباید فراموش کرد این است که محصول طی این مدت آسیب ندیده باشد.
  • توجه داشته باشید که از زمان نصب لباسشویی بیش از یک ماه نگذشته باشد.
  • عدم استفاده نامتعارف طبق کارت ضمانت
  • برای دریافت این طرح وجود کارت گارانتی و کارتن محصول الزامی است.

نحوه استفاده از طرح ضمانت بی همتا

ضمانت بی همتا دوو

بسیاری از مشتریان بابت نحوه استفاده از طرح ضمانت بی همتا و یا شماره نمایندگی دوو سوال داشتند که برای بهره بردن از این طرح تنها کافی است به سایت این شرکت مراجعه کرده و یا با شماره 1699 (مرکز خدمات انتخاب الکترونیک) تماس بگیرید.

پاسخ به سوالات رایج مخاطبان

  • توجه داشته باشید که تاریخ نصب محصول اهمیت داشته و حتما باید در تابستان 1400 انجام گرفته باشد در صورتی که محصول خارج از این زمان خریداری کرده باشید و نصب در تابستان امسال باشد می توانید از این طرح بهره ببرید.
  • امکان  تعویض ماشین لباسشویی با مدل گران یا ارزان تر وجود دارد که اختلاف قیمت آن در مدل های گران تر از مشتری دریافت می شود و یا در صورت تعویض با لباسشویی ارزان تر تفاوت قیمت از سوی شرکت پرداخته می شود.
  • تمامی مدل های ارائه شده از سوی شرکت دوو شامل این طرح می شوند.
  • در صورتی که آسیب به محصول توسط مشتری وارد نشده باشد امکان استفاده از این طرح وجود دارد.
  • در صورت بازگشت و مرجوع کردن کالا می توان اطمینان داشت که حداکثر تا 7 روز کاری پول خود را دریافت کنید.
  • نقل و انتقال وجوه با توجه به قیمت روز ماشین لباسشویی انجام می شود

سخن پایانی

انتخاب الکترونیک هدف از اجرای این طرح را اطمینان از کیفیت محصولات دوو و همچنین آسودگی خاطر مشتری عنوان کرده که البته در شرایط امروز و با توجه به وفور لوازم خانگی قاچاق در بازار اهمیت وجود گارانتی و خدمات پس از فروش دو چندان شده است. جالب است بدانید که انتخاب الکترونیک ماشین لباسشویی های دوو را تا دو سال ضمانت می کند و از زمان نصب تا 10 سال می توانید از پشتیبانی فنی محصولات آن بهره ببرید. این تمام ماجرا نیست، مشتریان می توانند برای موتور ماشین لباسشویی های بدون تسمه یا دایرکت درایو  130 ماه ضمانت طلایی دریافت کنند.

افزایش قیمت لوازم خانگی طی سال های گذشته علاوه بر وفور کالای قاچاق و گارانتی محصولات یکی دیگر از مشکلات بازار لوازم خانگی تلقی می شود که یکی از راهکارهای دوو برای حل این مشکل برگزاری جشنواره های مختلف است که پیش از این به لیست جشنواره لوازم خانگی دوو پرداخته شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟