تلویزیون هوشمند هایسنس
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون هوشمند هایسنس جهت عرضه به بازار هند رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در دسامبر سال 2020 تلویزیون هوشمند هایسنس تنها در اندازه 55 اینچ به بازار هند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در دسامبر سال 2020 تلویزیون هوشمند هایسنس تنها در اندازه 55 اینچ به بازار هند عرضه شد و از آن زمان تا کنون مورد استقبال بسیاری از مشتریان واقع شده است. این موضوع باعث شد هم اکنون هایسنس دو تلویزیون هوشمند 4K دیگر نیز به مجموعه لوازم خانگی خود در بازار هند اضافه نماید. این دو تلویزیون هوشمند 4K جدید تلویزیون Hisense Tornado 4K TV و تلویزیون هوشمند Hisense A71 UHD است.

این دو محصول با قابلیت های کاربردی و ویژگی هایی که باعث بالا رفتن کیفیت آن می شود عرضه خواهد شد. به طور مثال تلویزیون Tornado 65 اینچ عرض دارد در حالی که  A71F دارای صفحه نمایش 70 اینچی است. هر دو تلویزیون دارای ویژگی های گسترده ای همانند Dolby Atmos و Dolby Vision هستند که ترکیب این دو فناوری باعث ایجاد یک تجربه جدید در دیدن تصاویر واضح و شنیدن صدای عالی برای کاربران خواهد شد.

تلویزیون هوشمند هایسنس

تلویزیون هوشمند هایسنس مدل Tornado دارای یک سیستم صوتی 102 وات JBL است که از 4 بلندگوی تمام برد و دو بلندگو با فرکانس بالا تشکیل شده است. همچنین تلویزیون تورنادو جهت افزایش کیفیت تصاویر از فناوری  دالبی ویژن پشتیبانی می کند.

تلویزیون A71F هایسنس با وضوح فوق العاده بالا به کمک صفحه نمایشگر UHD توانایی فوق العاده ای برای ارائه نور کم در سراسر صفحه نمایش عرضه می شود. ویژگی دیگر تلویزیون 4K این است که UHD AI Upscaler امکان تبدیل یکپارچه تصاویر طبیعی HD به کیفیت تصویر فوق العاده HD 4K را فراهم می سازد.

تلویزیون هوشمند هایسنس

دو مدل جدید تلویزیون های هوشمند هایسنس از 10 ژوئیه در هند از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود. تلویزیون A71F از 10 ژوئیه با تخفیف و خدمات پس از فروش کاملی به فروش خواهد رسید. بر اساس تبلیغاتی که این برند در چند روز منشر نمود، کسانی که تا 15 جولای تلویزیون تورنادو را خریداری نمایند می توانند از  ضمانت جامع و کامل چهار ساله بهره مند می شوند. تلویزیون هوشمند هایسنس مدل A71F با قیمت 91،990 روپییه (1221 دلار) به فروش می رسد در حالی که تلویزیون Tornado 4K 71،990 روپییه معادل 4964 دلار قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟