دیپیونت منصوری
اخبار لوازم خانگی

عمق داخلی سازی محصولات دیپوینت به ۶۵ درصد رسیده است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل دیپوینت در خصوص وضعیت عمق داخلی سازی محصولات دیپوینت گفت: در ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل دیپوینت در خصوص وضعیت عمق داخلی سازی محصولات دیپوینت گفت: در کارخانجات دیپوینت داخلی سازی محصولات به ۶۵ درصد رسیده است اما قطعات خارجی که توان تولید آن در کشور وجود ندارد مانند برد یخچال و یا کمپرسور را هنوز از سایر کشورها وارد می کنیم.

مدیرعامل شرکت دیپوینت با اشاره به وضعیت تولید محصولات این شرکت گفت : شرکت دیپوینت طی سال های طولانی به صورت تخصصی در حوزه تولید یخچال فریزر در حال فعالیت بوده و هنوز سبد محصولات ما در این بخش کامل نشده است.

محمدحسین منصوری در پاسخ به پرسش خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص تولید محصولاتی به غیر از یخچال فریزر ادامه داد : بر همین اساس بخش تحقیق و توسعه شرکت دیپوینت در حال آماده سازی برای تولید محصولاتی نظیر ساید بای ساید است. انشاالله در سال ۱۴۰۱ تولید یخچال فریزرهای ساید بای ساید را نیز خواهیم داشت.

وی افزود : برنامه ریزی ما پس از تکمیل سبد محصولات یخچال فریزر، تولید ماشین لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی طی یک سال و نیم آینده خواهد بود.

مدیرعامل دیپوینت در خصوص وضعیت داخلی سازی محصولات شرکت گفت: در کارخانجات دیپوینت داخلی سازی محصولات به ۶۵ درصد رسیده است اما قطعات خارجی که توان تولید آن در کشور وجود ندارد مانند برد یخچال و یا کمپرسور را هنوز از سایر کشورها وارد می کنیم.

وی ادامه داد: حدود دو سال پیش تولید یخچال در کشور با بیش از ۶۵ درصد مواد اولیه وارداتی انجام می شد و امروز شاهد این هستیم که عمق داخلی سازی در کارخانجات دیپوینت از مرز ۶۵ درصد گذشته است.

منصوری گفت : به دلیل تحریم ها و نقل و انتقالات بانکی هنوز فرصت صادرات را نداشتیم اما امیدواریم با بهتر شدن شرایط، بتوانیم صادرات محصولات دیپوینت را آغاز کنیم.

وی با اشاره به هدف گذاری صادرات محصولات دیپوینت گفت : معمولا صادرات در حوزه کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان صورت می گیرد اما با توجه به کیفیت محصولات دیپوینت امیدواریم محصولات خود را به کشورهای اروپایی نیز صادر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟