اخبار لوازم خانگی

مشخصات و قیمت تلویزیون 65 اینچی موجود در بازار ایران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده های لوازم خانگی طی سال های گذشته به دنبال عرضه تلویزیون های با ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید کننده های لوازم خانگی طی سال های گذشته به دنبال عرضه تلویزیون های با ابعاد بزرگ تر و کیفیت بهتر به بازار هستند و به همین دلیل شاهد تنوع بالای این محصول هستیم. با توجه به محبوبت آن در میان مشتریان در این بخش جدول مشخصات و قیمت تلویزیون 65 اینچی بازار ایران گردآوری شده است.

اسنوا، جی پلاس، ایکس ویژن، سام الکترونیک از تولید کننده های ایرانی در زمینه تولید تلویزیون تلقی می شوند که استقبال از آن ها پس از خروج شرکت های خارجی از بازار صوتی و تصویری ایران بیشتر شد. ضمن این که مشتریان می توانند از اصل بودن کالای خود و دریافت خدمات پس از فروش مطمئن باشند. اگرچه دو برند دوو و تی سی ال به ترتیب توسط گروه انتخاب و مادیران در اختیار مشتریان قرار می گیرد و نگرانی بابت دریافت گارانتی محصولات این دو برند وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت تلویزیون های 50 اینچی بازار ایران + مشخصات

بررسی مشخصات و قیمت تلویزیون 65 اینچی موجود در بازار ایران به مشتری کمک می کند تا با دیدی باز به فروشگاه ها و مراکز خرید برود و متناسب با بودجه و نیاز های خود تصمیم گیری کنید. به طور کلی می توان گفت که نسخه های  65 اینچی برای خانه هایی با ابعاد متوسط و بزرگ مناسب بوده و پیش از انتخاب حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید.

قیمت تلویزیون 65 اینچی بازار

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟