کارخانه تلویزیون ال جی به آتش کشیده شد
اخبار لوازم خانگی

کارخانه تلویزیون ال جی به آتش کشیده شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گزارش‌ها حاکی است کارخانه تلویزیون ال جی صبح امروز سه‌ شنبه 22 تیر 1400 از ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گزارش‌ها حاکی است کارخانه تلویزیون ال جی صبح امروز سه‌ شنبه 22 تیر 1400 از طرف معترضان آفریقای جنوبی به آتش کشیده شد.

شرکت ال جی اعلام کرد که بخش تولید و توزیع تلویزیون این کمپانی در شهر دوربان، سومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی توسط هواداران  جیکوب زوما، رئیس جمهوری سابق این کشور در روز گذشته غارت شد.

یک مقام رسمی این کمپانی در این باره گفت: به سفارت کره جنوبی اطلاع داده ایم و از مقامات محلی برای کنترل وضعیت درخواست کمک کردیم که در پاسخ به ما اعلام کردند با توجه به شرایط موجود و تشدید ناآرامی ها و اغتشاشات امکان اعزام نیرو کمکی و آتش نشانان وجود ندارد.

براساس گزارش این شرکت کره ای، تاکنون تلفاتی گزارش نشده و برآورد خسارت مالی وارد شده در پی حمله و آتش زدن این کارخانه دشوار است.

شرکت ال جی در سال گذشته کارخانه خود را از شهر  ژوهانسبورگ به دوربان منتقل کرد. این کارخانه در زمینه تولید تلویزیون و مانیتور فعالیت می کند و 100 نیرو در آن مشغول به کار هستند.

جیکوب زوما، رئیس جمهوری سابق و 79 ساله آفریقای جنوبی به دلیل سرپیچی از دستور دادگاه قانون اساسی برای همکاری با پرونده تحقیق و تفحص مرتبط با فساد گسترده و سطح بالا در طول 9 سال زمامداری وی که تا سال 2018 ادامه یافت به تحمل پانزده سال زندان محکوم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟