فر بخار هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

فر بخار هوشمند شیائومی به بازار فیلیپین راه پیدا کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول فناوری چینی در سال گذشته فر بخار خود را به بازار چین عرضه نمود. این فر ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول فناوری چینی در سال گذشته فر بخار خود را به بازار چین عرضه نمود. این فر بخار هوشمند شیائومی بعد از آن در فیلیپین رونمایی شد و حالا شیائومی تصمیم دارد این محصول را وارد بازار هند کند.

همانطور که می دانید شیائومی در تلاش است تا محصولات هوشمند متنوعی را تولید  و به بازار عرضه نماید در همین راستا فر هوشمند خود را طراحی نمود. این فر بخار هوشمند که دارای محفظه 30 لیتری و قدرت 1200 وات است می تواند طیف گسترده ای از روش های پخت و پز را به صورت هوشمند به کاربران ارائه می دهد.

فر بخار هوشمند شیائومی

فر بخار هوشمند شیائومی تحت عنوان برند Mi در واقع یک وسیله برقی هوشمند برای هر آشپزخانه بوده که می تواند به روند پخت غذا سرعت ببخشد. این یک فر بخار برقی دارای پنج حالت بخار پاشی که شامل حالت بخارپز منظم، بخار خالص ، پخته آهسته ، تخمیر و پخت با آب کم است. این حالت های پخت و پز طیف گسترده ای از امکانات را فراهم می سازد تا بتوان به میزان لازم غذای مورد نظرتان را بپزید.

فر بخار هوشمند شیائومی

فر بخار می تواند به عنوان یک سرخ کن بدون روغن نیز عمل کند یعنی شما می توانید به کمک این دستگاه بدون هیچگونه روغن گیاهی یا روغن های پخت و پز دیگر مواد غذایی را سرخ نماید و در نتیجه میزان کلسترول را به طور قابل توجهی کاهش دهد. این فر هوشمند قادر است از طریق مکانیزم کنترل دما و فن گردش حرارت به بخارپز کردن غذا، پخت ساده، آب پز کردن، تخمیر کردن و کاهش آب و رطوبت مواد غذایی بپردازد. خالی از لطف نیست اگر بدانید این دستگاه با یک خروجی آب همراه با فیلتر که به راحتی قابل تعویض و همچنین یک مخزن آب 1.2 لیتری برای تعدیل دمای دستگاه ارائه می شود.

فر بخار هوشمند شیائومی

این فر بخار همه کاره هوشمند در فروشگاه Mi فیلیپین با قیمت 14,645 پزوی معادل 293 دلار به فروش می رسد. لازم به ذکر است که شما می توانید به راحتی این فر هوشمند و دیگر محصولات هوشمند شیائومی را به نرم افزار Mi Home متصل نمایید و به راحتی آن ها را کنترل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟