ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند جدید سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند جدید سامسونگ در استرالیا عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سامسونگ به عنوان غول فناوری کره ای قصد دارد تا لوازم خانگی هوشمند ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سامسونگ به عنوان غول فناوری کره ای قصد دارد تا لوازم خانگی هوشمند خود را در استرلیا گسترش دهد. در همین راستا قرار است تا سه مدل ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند جدید سامسونگ در استرالیا عرضه شوند.

مجموعه لوازم خانگی هوشمند که از AI یا هوش مصنوعی بهره مند هستند دارای قابلیت اتصال Wi-Fi و چندین امکانات هوشمند بوده که به کاربران کمک می کند تا استفاده از دستگاه را آموزش ببینند و به تنهایی بتوانند از تنظیمات و برنامه های شستشو استفاده کنند.

 ماشین لباسشویی های هوشمند می توانند به وسیله سنسور های داخلی مقدار مناسب و مطلوب آب ، مواد شوینده و زمان شستشو را تشخیص دهند. در حالی که همین نوع سنسور در خشک کن ها می توانند تنظیمات اعمال شده را از طریق ماشین لباسشویی هوشمند متصل دریافت نماید و برنامه های خود را متناسب با آن تنظیم کنند.

ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند جدید سامسونگ

لازم به ذکر است که خوشبختانه این امکانات مدرن و هوشمند در ماشین لباسشویی و خشک کن های مشکی تعبیه شده تا کاربران بتوانند به راحتی آن را با دکوراسیون خانه سازگار کنند.

طبق گفته اندرو واند؛ مدیر لوازم خانگی سامسونگ در استرالیا ، تحقیقات سامسونگ نشان می دهد که 60 درصد از شهروندان استرالیایی به دنبال ماشین لباسشویی و خشک های بهتری هستند.

همچنین وی گفته است: ما متوجه شدیم که استرالیایی ها برای خانه های خود بسیار ارزش قائلند و هنگامی که به دنبال بازسازی هستند سعی می کنند بهترین لوازم خانگی را برای خود تهیه نمایند. لباسشویی و خشک کن جدید سامسونگ می تواند کمک کند تا آشپزخانه و یا حمام خانه به اندازه اتاق خواب بدرخشد.

هر سه مدل از ماشین لباسشویی و خشک کن های جدید سامسونگ به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه های لوازم خانگی در سراسر استرلیا در دسترس است که هر کدام با قیمت های زیر به فروش می رسند.

  • ماشین لباسشویی هوشمند 5 کیلویی به همراه درب از جلو Addwash در رنگ مشکی 999 دلار
  • ماشین لباسشویی هوشمند 12 کیلویی به همراه درب از جلو در رنگ مشکی 1399 دلار
  • ماشین لباسشویی هوشمند 16 کیلویی به همراه درب از جلو در رنگ مشکی 1999 دلار
  • خشک کن های هوشمند 8 کیلویی با پمپ حرارتی در رنگ مشکی 1599 دلار
  • خشک کن های هوشمند 9 کیلویی با پمپ حرارتی در رنگ مشکی 1999 دلار
  • خشک کن های هوشمند 10 کیلویی با پمپ حرارتی هیبریدی در رنگ مشکی 2199 دلار

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟