یخچال درب فرانسوی کانورتیبل سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

یخچال درب فرانسوی کانورتیبل سامسونگ در هند رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول فناوری کره ای سامسونگ در صورت به کار گرفتن تمام نیرو خود می تواند طیف ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غول فناوری کره ای سامسونگ در صورت به کار گرفتن تمام نیرو خود می تواند طیف گسترده ای از بخش های تجاری جهان را به خود اختصاص دهد و به عنوان یکی از بزرگ ترین و گسترده ترین تجارت های جهان یاد شود. در همین راستا این شرکت تصمیم دارد ابتدا در زمینه ای که فعالیت دارد جدید ترین فناوری ها را در اختیار مشتریان خود در سراسر دنیا قرار دهد. یکی از جدید ترین اخبار منتشر شده این برند، رونمایی از یخچال درب فرانسوی کانورتیبل سامسونگ در هند است.

یخچال درب فرانسوی کانورتیبل سامسونگ 2021 با استفاده از فناوری خنک کننده و انجماد سریع مواد غذایی  ارائه می شود. یک منبع آب 4 لیتری نیز به این یخچال نیز متصل شده تا بدون اینکه در یخچال را باز کنید آب خنک در دسترس داشته باشید.

یخچال درب فرانسوی کانورتیبل سامسونگ

مشتریان هندی هم اکنون می توانند جدیدترین یخچال های سه درب فرانسوی سامسونگ 2021 با امکانات جدید خریداری نمایند. کمپانی سامسونگ در این محصول از فناوری خنک کننده یخچال های دو قلو به همراه فناوری خنک کننده و انجماد قدرتمند تر با یک اثر قوی تر استفاده نموده است.

یخچال های 3 درب فرانسوی سامسونگ 2021 قابل تبدیل یا کانورتیبل هستند یعنی به کاربران هنگام استفاده اجازه استفاده از طیف گسترده ای از امکانات را می دهد. منظور این است که در یخچال جدید سامسونگ فریزر را می توان در صورت لزوم به یخچال تبدیل کرد و در صورت نیاز دمای انجماد را بالا برد تا مواد غذایی سریع تر منجمد شوند.

سامسونگ هند امیدوار است که جدیدترین یخچال درب فرانسوی کانورتیبل خود اشتیاق مشتریان هندی را به عنوان یک مکمل ارزشمند در آشپزخانه های مدرن بر انگیزد. همچنین تقویت یخچال های درب فرانسوی باعث ارتقاء موقعیت این برند در بازار لوازم خانگی هند شود.

این یخچال در دو مدل به بازار هند عرضه خواهد شد که تفاوت آن ها در حجم و قیمت بوده به طوری که  قیمت یخچال 579 لیتری 95990 روپیه بوده در حالی که قیمت مدل های 580 لیتری آن 89990 روپیه است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟