اسپیکر شیشه ای بی سیم سونی
اخبار لوازم خانگی

اسپیکر شیشه ای بی سیم سونی با قیمت مقرون به صرفه ای معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سونی در نمایشگاه CES 2019 هنگامی که اسپیکر بی سیم زیبا با طراحی شیشه ای ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سونی در نمایشگاه CES 2019 هنگامی که اسپیکر بی سیم زیبا با طراحی شیشه ای منحصر به فرد را معرفی کرد، در مرکز توجه همگان قرار گرفت. اسپیکر بی سیم بلوتوثی سونی LSPX-S2 با قیمت 550 پوند در حراج به فروش رسیده است. اگر چه قیمت در فروش محصولات بسیار تاثیر گذار است اما با این حال اکنون نسخه جدید اسپیکر شیشه ای بی سیم سونی از سری اسپیکر های LSPX با قیمت ارزان تری معرفی شده و به فروش خواهد رسید.

اسپیکر شیشه ای بی سیم سونی

اسپیکر شیشه ای سونی 349  دلار قیمت دارد و طراحی آن شبیه به یک فانوس شیشه ای است . این اسپیکر از یک لوله شیشه ای برخوردار بوده که طرحی که سونی ادعا می کند این طراحی باعث شده تا صوت از تمامی جهت ها پخش شود. از داخل شیشه این اسپیکر نوری منعکس می شود که این نور قادر است در 32 سطح تنظیم شود. این اسپیکر می تواند کاربرد دو جانبه داشته داشته باشد به طور مثال از این بلندگو می توان به عنوان چراغ خواب در اتاق استفاده نمود یا آن را همانند شمع بر روی میز شام قرار دارد.

اسپیکر شیشه ای بی سیم سونی

اسپیکر LSPX-S3 با پشتیبانی از رمزگذار LDAC سونی ارائه می شود. از نظر دوام باتری نیز این اسپیکر جدید می تواند تا 8 ساعت شارژ نگه دارد و از طریق پورت USB تایپ  C قابل شارژ است. بر اساس گزارشات منتشر شده ، از کمپانی سونی انتظار می رود بلندگوی جدید شیشه ای خود را تحت نام LSPX-S3  در ماه آگوست به بازار عرضه نماید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 27 تیر 1400 در 8:08 ب.ظ

    محصول جالبیه.