درخواست آمازون برای استفاده از فناوری های گوگل
اخبار لوازم خانگی

درخواست آمازون برای استفاده از فناوری های گوگل ارسال شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی آمازون یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیا در زمینه تجارت الکتریکی و خانه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی آمازون یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیا در زمینه تجارت الکتریکی و خانه هوشمند بوده که درآمد زیادی را از این طریق تا به امروز کسب کرده است. این کمپانی در محصولات خود از فناوری های بروز و هوشمند استفاده نموده تا کاربران آن ها بتوانند از حداکثر امکانات هوشمند برخوردار شوند. در همین راستا رسانه اخباری را منتشر نموده اند که بر اساس آن، آمازون نامه ای را برای کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده یا FCC ارسال کرده است. در این نامه درخواست آمازون برای استفاده از فناوری های گوگل ذکر شده که پس از موافقت آن امکان استفاده از ردیاب های تماسی برای دستگاه های Echo آمازون ارائه خواهد شد همانطور که در تلفن های هوشمند Google Nest Hub و Pixel 4 این قابلیت فراهم شده است.

درخواست آمازون برای استفاده از فناوری های گوگل

آمازون امیدوار است تا بتواند برای درک و ارزیابی بهتر خواب کاربران خود با استفاده از یک فناوری بدون تماس مانند رادار با گوگل همکاری داشته باشد. از آنجایی که یک رابطه قوی بین بهداشت خواب و سلامتی وجود دارد برای یک کاربر مهم است که بتواند به طور موثر میزان خواب خود را در جهت حفظ سلامتی و تناسب اندام تنظیم نماید. کمپانی گوگل توانسته است در این زمینه موفق تر عمل کند زیرا  فناوری صفحه نمایش Google Nest Hub Smart مکانیسم تشخیص خواب قوی تری نسبت به ردیاب های تماسی فعلی که در اکثر دستگاه استفاده می شود دارد.

درخواست آمازون برای استفاده از فناوری های گوگل

لازم به ذکر است که از این فناوری می توان در گجت های مختلفی همانند گجت های هوشمند پوشیدنی و دیگر دستگاه های هوشمند استفاده کرد تا به وسیله مکانیسم ردیابی جامع خواب الگوی مناسبی برای استراحت شبانه پیدا کرد. با کمک الگوی خواب هر فرد می توان بینش ارزشمندی در مورد شرایط سلامتی آن کسب نمود که اطلاعات ثبت شده در گجت های هوشمند اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می دهد.

اگر چه استفاده از این تکنیک ها در دستگاه های جدید و جمع آوری داده های مختلف در حال افزایش است اما هنوز نگرانی هایی در مورد حریم خصوصی کاربران وجود دارد زیرا در صورت حفاظت نشدن از آن ها تمامی حقوق کاربران نقص می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟