دستگاه تصفیه آب شیائومی
اخبار لوازم خانگی

آغاز فروش دستگاه تصفیه آب شیائومی با قیمت 462 دلار در چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروز آخرین محصول غول فناوری چینی به بازار داخلی چین راه پیدا کرد. دستگاه ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروز آخرین محصول غول فناوری چینی به بازار داخلی چین راه پیدا کرد. دستگاه تصفیه آب شیائومی جدید ترین محصول این شرکت بوده که هم اکنون برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته است.

این دستگاه تصفیه آب در طول دوره پیش فروش 2،999 یوان معادل 462 دلار قیمت دارد و متقاضیان با ودیعه 500 یوان می تواند آن را پیش خرید کنند. این شرکت گفته است که دستگاه تصفیه آب شیائومی به طور رسمی از 26 ژوئیه در چین در دسترس خواهد بود.

دستگاه تصفیه آب 1200G شیائومی دارای جدید ترین فناوری ابتکاری تصفیه دوگانه RO است که طبق ادعای شرکت، در این روش تصفیه جریان آب به میزان بالاتری رسیده، نسبت آب خالص هدر رفته کاهش یافته و عمر فیلتر بیشتر خواهد بود.

گفته می شود که سرعت توزیع آب 3.2 لیتر در دقیقه بوده به طوری که پر کردن یک لیوان با 150 میلی لیتر آب فقط حدود سه ثانیه و برای پر کردن کتری 1 لیتری فقط 18.9 ثانیه زمان لازم دارد.

دستگاه تصفیه آب شیائومی

این شرکت همچنین اعلام کرده است که پساب تصفیه شده توسط قسمت اصلی فیلتر RO سپس توسط قسمت کمکی فیلتر RO فیلتراسیون می شود. در حالت بالا بردن نسبت خالص فاضلاب به آب 5/1 و در حالت استاندارد  نسبت فاضلاب به آب خالص به 1/3 است.

از فاضلابی که پس از تصفیه تولید می شود می توان برای شستن ظروف، آبیاری گل ها و شستشو در خانه استفاده کرد. قسمت ثانویه فیلتر RO در واقع از قسمت اصلی فیلتر RO محافظت می کند. علاوه بر این، فیلتر RO با یک فناوری جداساز و ضد انسداد ارائه می شود که می تواند حدود پنج سال عملکرد طولانی مدت و بدون تخریب داشته باشد.

این فناوری شامل هشت سطح فیلتراسیون عمیق است که می تواند مواد مضر مانند باکتری ها، فلزات سنگین، محصولات ضد عفونی کننده را فیلتر کند و کیفیت آب را بالا ببرد تا به طور مستقیم کیفیت آب مورد نظر به استاندار های آب آشامیدنی برساند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟