اخبار لوازم خانگی

راهنمای خرید یخچال فریزر تا سقف 15 میلیون تومان +جدول قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تازه نگه داشتن مواد غذایی از وظایف اصلی یخچال فریزر تلقی می شود که در نتیجه ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تازه نگه داشتن مواد غذایی از وظایف اصلی یخچال فریزر تلقی می شود که در نتیجه با سلامتی رابطه مستقیم دارد و به همین دلیل خرید یک یخچال فریزر قیمت مناسب و با کیفیت دغدغه بسیاری از مشتریان است. در مطلب راهنمای خرید یخچال فریزر تا سقف 15 میلیون تومان تلاش شده لیستی از مقرون به صرفه و با کیفیت ترین مدل های بازار لوازم خانگی ایران معرفی شود.

در جدول راهنمای خرید یخچال فریزر تا سقف 15 میلیون تومان نام برندهای ایرانی نظیر اسنوا، امرسان، جی پلاس و … دیده می شود که با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از مدل ها را خریدی و به آشپزخانه خود ببرید.توجه داشته باشید که مدل های معرفی شده از نوع کمبی یا بالا و پایین بوده و برای خرید نسخه های ساید بای ساید یا دوقلو باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

یخچال فریزر های کمبی برای خانواده های کم جمعیت و متوسط مناسب بوده و حمل و جابه جایی آن در مقایسه با مدل های دو قلو و ساید بای ساید آسان تر است. یخچال فریزر های بالا و پایین در اندازه و گنجایش های مختلف موجود هستند که برخی از آن ها از قابلیت هایی نظیر آب سردکن برخوردار هستند و با توجه به فضای آشپزخانه، بودجه، سلیقه و احتیاجات خود می توانید تصمیم گیری کنید. لازم به ذکر است که مدل های کمبی قیمت مناسب تری داشته و یک خرید منطقی تلقی می شوند.

قیمت یخچال فریزر 15 میلیون

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟