نسل جدید تلویزیون های LCD پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

نسل جدید تلویزیون های LCD پاناسونیک رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید تلویزیون های LCD پاناسونیک در هفته گذشته به بازار معرفی شد. این شرکت ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید تلویزیون های LCD پاناسونیک در هفته گذشته به بازار معرفی شد. این شرکت در این اعلامیه ذکر کرده است که تلویزیون های ال سی دی سری 9 پاناسونیک از پلتفرم هوشمند پاناسونیک به نام My Home Screen برخوردارند در حالی که تلویزیون های ال سی دی سری 8 پاناسونیک دارای سیستم عامل اندروید است.

پاناسونیک اولین تلویزیون اندرویدی خود را در سال گذشته معرفی و عرضه نمود و در سال 2021 نیز پلتفرم گوگل تی وی را از تلویزیون های سری 7 به تلویزیون های سری 8 منتقل کرد به طوری که تلویزیون های سری 8 مدل JX800 ،JX810 و JX820 از امکانات گوگل برخوردار شدند.

نسل جدید تلویزیون های LCD پاناسونیک

اما با بالا رفتن مدل ها در سری 8 ( مانند تلویزیون JX850 ) کاربران می توانند از امکانات پتلفرم My Home Screen مثل قابلیت تصویر در تصویر و تعدادی از برنامه های پخش فیلم و سریال استفاده کنند. البته خالی از لطف نیست اگر بدانید تلویزیون JX850  از فناوری Dolby Atmos برخوردار شده است.

تلویزیون JX940 و JX970 به عنوان یکی از پیشرفته ترین مدل های نسل جدید تلویزیون های LCD پاناسونیک معرفی شده که تلویزیون JX940  اولین تلویزیون این کمپانی با پورت HDMI 2.1 است.

نکته قابل توجه این است که پاناسونیک بر خلاف رقبای خود بر روی پنل ال سی دی از هیچگونه آرایه ای برای کم نور شدن همانند miniLED استفاده نکرده به همین خاطر اگر به دنبال کیفیت بسیاری بالایی از تصاویر در تلویزیون های پاناسونیک هستید باید توجه بیشتری به سری جدید تلویزیون های اولد پاناسونیک که به زودی در بازار اروپا عرضه می شود داشته باشید.

در حال حاضر نسل جدید تلویزیون های LCD پاناسونیک در بسیاری از نقاط اروپا به فروش می رسد اما اطلاعات دقیقی درباره قیمت آن در دسترس نیست

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟