هتل اسپیناس پالاس تهران
رپرتاژ

به کدام یک از رستوران های هتل اسپیناس پالاس برویم؟

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قطعاً انتخاب یک اقامتگاه خوب از ملاک‌های اصلی یک سفر دلچسب است. حال تصور کنید در ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قطعاً انتخاب یک اقامتگاه خوب از ملاک‌های اصلی یک سفر دلچسب است. حال تصور کنید در هتلی اقامت داشته باشید که برفراز تپه‌های شمال غرب تهران، قد علم کرده باشد. بله درست حدس زدید، هتل اسپیناس ‌پالاس به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران که آوازه‌اش از مرزهای ایران هم فراتر رفته، مبحث امروز ما است. با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران نه‌تنها از امکانات فوق رفاهی آن بهره‌مند می‌شوید؛ بلکه می‌توانید به شکم‌گردی هم بپردازید و در رستوران های اسپیناس پالاس، خوشمزه‌ترین طعم‌های دنیا را تجربه کنید.

نگاهی کوتاه به هتل اسپیناس پالاس تهران

 هتل اسپیناس پالاس تهران

نمای بیرون هتل اسپیناس پالاس

پیش از اینکه بخواهیم در مورد رستوران های هتل اسپیناس پالاس حرفی بزنیم، بهتر است مختصر توضیحاتی در مورد هتل اسپیناس پالاس را پیشکش‌تان نماییم. هتل اسپیناس پالاس تهران در سال ۱۳۹۴ و با به کار بردن پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شد و امروزه به یکی از قطب‌های گردشگری تهران مبدل گردیده است. هتل اسپیناس پالاس یک آپارتمان مرتفع بسیار لوکس و شیک می‌باشد که در خیابان سعادت آباد تهران واقع گردیده است.

یکی از مزیت‌های هتل اسپیناس پالاس موقعیت مکانی بسیار عالی آن است که به دور از تمام آلودگی‌ها و دود‌و‌دم این شهر پرترافیک می‌باشد. اگر در این هتل اقامت داشته باشید، فقط کافی است پنجره اتاقتان را باز کنید تا هوای پاک و تازه تمام فضای اتاق را پر کند. از طرفی می‌توانید به تماشای کوه‌های سر به فلک کشیده البرز بنشینید. جالب است بدانید پنجره اتاقتان، خود به تنهایی پس‌زمینه مناسبی برای گرفتن عکس یادگاری است و دیگر لازم نیست به دنبال یک فضای زیبا برای عکاسی باشید. فاصله هتل اسپیناس پالاس با مکان‌های مهم تهران مانند نمایشگاه بین المللی یا برج میلاد فقط ۱۴ دقیقه است. همچنین می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به یکی از هیجان‌انگیزترین جاذبه‌های تهران یعنی پارک ژوراسیک که در همسایگی شما قرار دارد، سر بزنید.

در مجموع این هتل دارای ۷۴ طبقه و ۴۰۰ اتاق و سوئیت است که امکاناتی نظیر پارکینگ با گنجایش ۸۰۰ خودرو، سالن همایش، روزنامه رایگان،  قهوه و چاشنی رایگان، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، واکس کفش، اتاق چمدان، مرکز سلامت، استخر، سونا، جکوزی و خدمات دیگری مانند گالری، زمین تنیس، و انواع رستوران و کافی شاپ ‏را دارا است. البته علاوه بر این امکانات پیشرفته و تجهیزات رفاهی، هتل اسپیناس پالاس دارای سالن‌های همایش و تالارهای باشکوهی است که گنجایش بالایی دارند. هتل اسپیناس پالاس با این تالارها و مجموعه رستوران‌های شیک و مدرنی که دارد می‌تواند میزبان مهمانی‌ها و جلسات کاری شما باشد. در این تالارها و سالن‌های همایش، امکاناتی مانند اینترنت، موسیقی زنده، صفحه نمایش سریع، میکروفون‌های سیمی و بی سیم، پروژکتور، میکسر صدا، پخش‌کننده ویدئو و غیره در اختیارتان قرار می‌گیرد. ناگفته نماند رستوران های اسپیناس پالاس هم مکان بسیار زیبا و خوبی برای پذیرایی از مهمانان شما خواهد بود چراکه دارای بهترین منوهای غذایی هستند.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس

 داخل اتاق هتل اسپیناس پالاس

جالب است بدانید در چیدمان و طراحی سوئیت‌ های هتل اسپیناس پالاس تهران از مجهزترین و مدرن‌ترین امکانات روز دنیا کمک گرفته شده تا فضایی فراتر از تصور را برای میهمانان فراهم آورد. انواع این سوئیت‌ها شامل:

سوئیت جونیور: سوئیت جونیور که معمولاً ۵۵ متر مربع مساحت دارد و دارای یک تخت دبل است. امکانات داخل این سوئیت نظیر روم سرویس ۲۴ ساعته، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، میز کار، مینی بار، یخچال، صبحانه سلف‌سرویس رایگان و غیره میباشد.

سوئیت پرزیدنت: در واقع این سوئیت‌ها بهترین سوئیت‌های هتل اسپیناس ‌پالاس هستند که بین ۱۹۵ تا ۲۰۰ متر مربع مساحت دارند. از امکانات داخلی این سوئیت‌ها می‌توان به حمام و جکوزی، دوش جداگانه، فرش‌های دستبافت در کف اتاق، مینی بار و غیره اشاره نمود.

سوئیت اسکای: در سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس می‌توانید با باز کردن پنجره‌ها ابرهایی که به شما نزدیک هستند را لمس کنید و از تماشای شهر پرهیاهو تهران لذت ببرید. تجهیزات فوق پیشرفته این سوئیت شامل تخت ماساژ، تردمیل، میز غذاخوری ۱۲ نفره، مینی بار مجلل، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، میز کار و بالکنی بسیار زیبا می‌باشد.

گذشته از این‌ها هتل اسپیناس پالاس برای پر کردن اوقات فراغت میهمانان و مسافران خود، راه حل‌هایی اندیشیده است که چند نمونه از آن‌ها عبارتنداز: سونا، باشگاه ورزشی، جکوزی، اتاق بخار و استخر؛ البته موارد یاد شده تنها جزئی از امکانات تفریحی رفاهی این هتل باعظمت هستند. به غیر از همه این موارد، خدمات ویژه‌ای مانند درمان‌های لوکس اسپا که با کمک درمانگرهای آموزش‌دیده و حرفه‌ای ارائه می‌شوند، در هتل اسپیناس‌ پالاس وجود دارد. در مجموع می‌توان گفت اگر به دنبال اقامت در یک هتل لوکس و رویایی هستید با رزرو هتل اسپیناس پالاس به این خواسته خود می‌رسید. پس از معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران  می‌خواهیم به معرفی رستوران های لوکس این هتل بپردازیم.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس دارای مجموعه بی‌نظیری از کافی‌شاپ‌ها و رستوران های گوناگون است که هر کدام از آن‌ها علاوه بر طعم‌های لذیذ و ویژه‌ای که در اختیار مشتریانش قرار می‌دهند، فضایی حیرت‌آور با دکوراسیونی فوق‌العاده را فراهم آورده‌اند که همین موضوع سبب دوچندان شدن جذابیت این رستوران‌ها شده است. در ادامه به چند مورد از رستوران های اسپیناس پالاس اشاره می‌کنیم:

رستوران اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس

نمای بیرون هتل اسپیناس پالاس

 رستوران لوکس اسکای لانج

این رستوران شگفت‌انگیز که در بالاترین نقطه از هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته، یکی از بی‌رقیب‌ترین رستوران های شهر تهران است که آوازه آن در همه جا پیچیده و حتی در خارج از کشور هم شناخته شده است. هرآنچه در رویاهای خود از یک رستوران شگفت‌انگیز ساخته‌اید و انتظارش را دارید، می‌توانید در رستوران اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس به چشم ببینید. طراحی فوق‌العاده زیبا و بی‌مانند این رستوران هرگز از خاطرتان نمی‌رود؛ زیرا این طراحی تلفیقی از آسمان و زمین است.

رستوران اسکای لانج در طبقه ۲۱ هتل اسپیناس پالاس قرار گرفته و برخلاف تصور همه این فضا خالی از هیاهو و همهمه کلان‌شهر تهران بوده و با آرامش فوق‌العاده‌ای که دارد محیطی دنج برای نشستن میمهانان و لذت بردن از غذا فراهم نموده است. جالب است بدانید رستوران اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس پیشنهادی ویژه برای انواع فصل‌های سال دارد. برای مثال در روزهای گرم تابستان، با نوشیدنی‌های خنک از میهمانان خود پذیرایی می‌کند و فضایی لذت‌بخش را برای مشتریان خود مهیا می‌سازد. رستوران اسکای لانج دو طبقه دارد که در یکی از این طبقات، تراس بسیار زیبایی طراحی شده و چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر تهران را به نمایش گذاشته است.

برویم سراغ اصل مطلب یعنی منو غذا رستوران اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس. در این منو انواع و اقسام گوشت‌های لذیذ و خوشمزه به مشتریان پیشنهاد می‌شود و همچنین می‌توانید انواع پاستا و پیتزاهای مدرن را سفارش دهید. از طرفی در منو این رستوران انواع بیف کات، سوشی، خاویار و سالاد نیز وجود دارد که ویژه‌ترین آن‌ها، پیشنهاد سرآشپز است. شایان به ذکر است که در رستوران اسکای لانج انواع غذاهای آسیایی و ایرانی نیز ارائه می‌شود که بسته به سلیقه مشتریان سرو خواهد شد. گذشته از تمامی این ویژگی‌های منحصربه‌فرد، برخورد گرم و محترمانه پرسنل رستوران اسکای لانج سبب رضایت‌‌بخش بودن نظرات مشتریان در مورد این رستوران شده است.

ساعت کاری رستوران اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس در روزهای عادی هفته از ساعت ۷ عصر تا ۲ بامداد است؛ اما در روزهای تعطیل، این رستوران از ۱۱ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر برای خدمات‌رسانی در وعده‌های صبحانه و ناهار آمادگی دارد. رستوران اسکای لانج با توجه به منو غذایی و ظاهری که دارد، در دسته رستوران های لوکس تهران قرار می‌گیرد و به جرات می‌توان گفت مبلغی که برای غذاهای این رستوران پرداخت می‌کنید در مقایسه با خدمات و فضایی که در اختیارتان می‌گذارند، منصفانه است.

رستوران دیبا اسپیناس پالاس

رستوران دیبا اسپیناس پالاس فضای مناسبی برای فاصله گرفتن از تمامی المان‌های مدرن است و شما را به یک دنیای اصیل دعوت می‌کند. طراحی و معماری داخلی رستوران دیبا الهام گرفته از معماری سنتی ایرانی است که در آن، جایی برای المان‌های مدرن، خشک و سرد نیست. هر آنچه در این رستوران زیبا می‌بینید رنگ و بوی اصالت می‌دهد و آنقدر این فضا گرم و صمیمی است که دلتان می‌خواهد چندین و چند ساعت را در آن سپری کنید.

وقتی به رستوران دیبا اسپیناس پالاس پا می‌گذارید، گویی وارد یک مهمانی سلطنتی شده‌اید. رنگ‌هایی که برای طراحی دکوراسیون استفاده شده و تمامی عناصر تشکیل دهنده این رستوران، شاهانه بوده و در کنار هم فضایی حیرت‌آور را به وجود آورده‌اند. پنجره‌های بلند شیشه‌ای با سقفی که به شکلی مسحورکننده طراحی شده‌اند، گچ‌بری‌های تحسین‌برانگیز و کاشی‌کاری‌های رنگارنگ، همگی جلوه‌گر شکوه معماری اصیل ایرانی هستند که در قالب یک رستوران به نمایش گذاشته شده‌اند. از کنار تمام این شکوه و جلال که بگذریم، می‌رسیم به برنامه‌های ویژه‌ای که در رستوران یاد شده تقدیم حضور مشتریان و مسافران می‌گردد. یکی از این برنامه‌های ویژه، اجرای موسیقی زنده ایرانی در رستوران دیبا اسپیناس پالاس است که فضایی شاد و دل‌نشین را برای افراد حاضر فراهم می‌نماید.

البته به افرادی که طعم لذیذ غذا را به دکوراسیون داخلی ترجیح می‌دهند هم مژده می‌دهیم؛ زیرا منو غذای رستوران دیبا تمام غذاهای اصیل و لذیذ ایرانی همچون کباب برگ، کباب کوبیده، کباب شیشلیک، کباب سلطانی، جوجه کباب، باقالی پلو، زرشک پلو با مرغ، دیزی، ماهی قزل آلا، میرزا قاسمی، آش، سوپ، سالاد شیرازی و غیره را در بر می‌گیرد. ناگفته نماند که نوشیدنی‌های سنتی نظیر شربت زعفران، شربت سکنجبین، شربت خاکشیر، دوغ محلی، چای، انواع دم‌نوش، عرقی جات سنتی هم در منو رستوران دیبا وجود دارند که می‌توانند خستگی را از تن شما بیرون کند.

برای دسترسی به رستوران دیبا اسپیناس پالاس نیازی نیست به طبقات بالایی هتل مراجعه کنید؛ چراکه این رستوران در طبقه همکف واقع شده و اغلب افراد این فضا را برای جشن‌ها و مهمانی‌های خصوصی خود رزرو می‌کنند. رستوران دیبا در تمامی روزهای هفته آماده به کار است و در روزهای عادی هفته از ساعت ۱۲ الی ۲۳ نیمه شب، آماده پذیرایی از میهمانان می‌باشد. در روزهای تعطیل هفته نیز از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۳ شب، می‌توانید از خدمات بی‌نظیر این رستوران بهره‌مند شوید. قیمت رستوران دیبا اسپیناس پالاس هم در رده رستوران های لوکس تهران قرار می‌گیرد؛ زیرا بهترین کیفیت را در سرویس‌دهی ارائه می‌دهد.

رستوران لاتون اسپیناس پالاس

نمای بیرون هتل اسپیناس پالاس

 رستوران لاتون

رستوران لاتون یکی از بهترین رستوران های اسپیناس پالاس است که در طبقه سوم این هتل قرار دارد. این رستوران به سبک رستوران های مدرن ایرانی چیدمان شده و به عنوان یک رستوران بین المللی، دارای ظاهری شیک و دلفریب است. در هنگام ورود به رستوران لاتون اسپیناس پالاس اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند، دکوراسیون داخلی این رستوران می‌باشد که از رنگ‌های جذاب برای زیباتر شدن ظاهرش کمک گرفته است.

علاوه بر این صندلی‌ها و مبلمان رستوران لاتون دارای بهترین جنس و کیفیت هستند و تا ساعت‌ها به راحتی می‌توانید روی آن‌ها بنشینید و احساس خستگی نکنید. پنجره‌های بلند و نورگیر رستوران لاتون، چشم‌اندازی زیبا به رشته‌کوه‌های اطراف دارد که سبب دوچندان شدن جذابیت این سالن شده است و میهمانان در هنگام غذا خوردن از تماشای مناظر روبه‌روی خود نهایت لذت را می‌برند. خبر خوش برای افرادی که عاشق صبحانه خوردن هستند این است که رستوران لاتون، انواع و اقسام صبحانه‌های سرد و گرم که بسیار هم لذیذ و خوشمزه هستند را به مسافران ارائه می‌دهد. رستوران لاتون با ارائه صبحانه‌های هیجان‌انگیز به صورت سلف سرویس، صبحی دل‌انگیز را برای مسافران و میهمانانش رقم می‌زند.

از منوی رستوران لاتون برایتان نگوییم که مملو از غذاهای لذیذ و خوشمزه است که حتی افراد سیر را برای غذا خوردن وسوسه می‌کند. این منو شامل انواع غذاهای ایتالیایی مانند اسپاگتی و پاستا، غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای گوشتی، انواع پیش غذاهای سرد و گرم، انواع سوپ و سالاد، انواع غذاهای دریایی مانند لابستر و سالمون و همچنین دسرهای مخصوص سرآشپز که نمی‌توان از آن‌ها گذشت. پرسنل رستوران لاتون از ساعت ۷ الی ۱۰ صبح برای صرف صبحانه، از ساعت ۱۲ الی ۳ عصر برای صرف ناهار و همچنین از ساعت ۱۹ الی ۲۲ برای صرف شام، آماده پذیرایی از مسافران و مهمانانشان هستند. البته قیمت منو غذایی رستوران لاتون هم دست کمی از رستوران های لوکس تهران ندارد؛ زیرا با بهترین مواد اولیه و زیردست بهترین سرآشپزها تهیه می‌گردد. جالب است بدانید در رستوران لاتون اسپیناس پالاس که ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد، می‌توانید جشن‌ها و مهمانی‌های خانوادگی خود را برگزار نمایید.

کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس

گاهی اوقات برای دور هم بودن به مکانی غیر از رستوران نیاز است که این خواسته شما نیز در کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس برآورده می‌شود. کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس که سان ست نامیده می‌شود، در تمام روزهای سال از ساعت ۷ صبح الی ۲۳ بامداد، برای خدمات رسانی به مسافران و مشتریان آماده است. در کافی شاپ سان ست می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید؛ برای مثال انواع آب‌میوه‌های لذیذ و طبیعی، کاپوچینو، هات چاکلت، میلک شیک، اسموتی، انواع بستنی‌های تازه، چای، قهوه، دمنوش، انواع کیک‌های لذیذ و دوس داشتنی و غیره در این کافی شاپ، سرو می‌شود. البته که به جز نوشیدنی، کافی شاپ سان ست، پیش غذاها و فست فودی مانند پیتزا، پاستا، ساندویچ، برگرها، کرپ و وافل، انواع سوپ و سالاد نیز ارائه می‌دهد که در صورت تمایل می‌توانید درخواست سرویس بیرون‌بر هم داشته باشید.

کافی شاپ سان ست اسپیناس پالاس به سه بخش تقسیم می‌شود که در این سه بخش به تمامی نیازها و سلایق مشتریان پاسخ می‌دهد. یکی از این بخش‌ها مربوط به جلسات کاری است که فضایی کاملاً شیک و مدرن دارد. طبقه بالایی کافی شاپ سان ست اسپیناس پالاس محیطی دنج و ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند چشم‌اندازی زیبا از تهران زیر پایشان باشد. در این بخش مجاز برای سیگار کشیدن هستید. ناگفته نماند که این بخش از کافی شاپ تراس مانند است و می‌توانید از این فضای باز لذت ببرید. بزرگ‌ترین بخش کافی شاپ سان ست هم در لابی هتل قرار دارد که می‌توانید در لابی نشسته و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را از قسمت کافی شاپ سفارش دهید و یا سفارش خود را به پرسنل، اعلام نمایید. امکاناتی که در کافه سان ست در اختیار شما قرار می‌گیرد عبارتنداز: اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، سرویس بهداشتی و فضایی دل‌نشین برای یک صحبت دوستانه و یا دورهمی خانوادگی.

کلام آخر

شاید تا به حال از وجود رستوران های اسپیناس پالاس تهران بی‌خبر بودید و نمی‌دانستید که در پایتخت رستوران ‌هایی با این شکوه و جلال وجود دارند که می‌توانید کمی به شکم گردی بپردازید و در کنار خانواده و دوستانتان خوش‌گذرانی کنید. اگر قصد سفر به تهران و رزرو هتل اسپیناس ‌پالاس را دارید و به دنبال یک وب سایت معتبر برای رزرو هتل، مشاهده جزئیات و سایر امکانات این هتل هستید، می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید و  در عرض چند دقیقه به تمامی خواسته‌های خود برسید./مجله گردشگری ایران هتل آنلاین

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • کیوان قنبری | 19 آبان 1400 در 4:02 ب.ظ

    به همه دوستان پیشنهاد میکنم اگر به هتل اسپیناس پالاس رفتین حتما برین رستوران اسکای لانچ و املت های این رستوران رو برای صبحانه سفارش بدین و از ویو ابدی این رستوران لذت ببرین.