تلویزیون 85 اینچ فریم سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون 85 اینچ فریم سامسونگ به عنوان یک صفحه نمایش غول پیکر معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید سامسونگ الکترونیک یکی از برترین شرکت های کره جنوبی و ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید سامسونگ الکترونیک یکی از برترین شرکت های کره جنوبی و همچنین یک نیروگاه بزرگ جهانی است.  به تازگی از تلویزیون 85 اینچ فریم سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ ترین تلویزیون های The Frame در بازار اصلی کره جنوبی رونمایی شده است. تلویزیون جدید 85 اینچی The Frame به سری تلویزیون های 2021 سامسونگ می پیوندد که شامل مدل های 43 و 75 اینچی بوده که در اوایل سال عرضه شدند. بزرگترین تلویزیون فریم سامسونگ در کره جنوبی به قیمت 6،690،000 وون (5800 دلار) به فروش می رسد.

تلویزیون جدید دارای نمایشگر 4K / QLED ، HDR10 ، HDR10 + HLG و نرخ بروز رسانی 120 هرتز است. به صورت پیش فرض دارای یک فریم چوبی است و می تواند متناسب با سلیقه مشتری آن را تغییر داد و مدل دیگری را سفارش داد. به طوری که مشتریان می توانند از فریم های مغناطیسی با رنگ های مختلف استفاده کنند. نکته قابل توجه این است که فریم تلویزیون امسال بسیار باریک تر از نسخه 2020 آن است. این مدل از یک طراحی نصب شده روی دیوار به نام Slim Fit برخوردار است که تلویزیون به طور کامل بر روی دیوار قرار می گیرد و منظره ای کاملاً بی نظیر و زیبا همانند یک تابلو نقاشی را به نمایش می گذارد. این تلویزیون از سیستم عامل Tizen سامسونگ پشتیبانی می کند و همچنین از یک دستیار صوتی برخوردار است.

تلویزیون 85 اینچ فریم سامسونگ

تلویزیون 85 اینچ فریم سامسونگ دارای چندین پورت مختلف بوده که شامل 4 درگاه  HDMI 2.1  و دو پورت USB ، درگاه اترنت ، بلوتوث 5.2 و اتصال Wi-Fi 5 است. در واقع  این محصول از قابلیت هایی برخوردار شده  تا بتواند تجربه تماشای و شنیدن واقعاً عالی را به شما تضمین دهد.

تلویزیون Frame از پردازنده Quantum 4K بهره می برد و از تمامی نرم افزار های سرویس پخش موزیک و ویدیو نیز برخوردار شده است. یکی از جالب ترین قابلیت های این تلویزیون مجهز شدن به این یک سنسور حرکت بوده که با ورود شخص به اتاق تلویزیون به طور خودکار روشن می شود  و همانند یک تابلو نقاشی واقعی در اتاق می درخشد. علاوه بر این، سنسورهای صوتی و نوری آن میزان روشنایی صفحه و میزان صدای تلویزیون را متناسب با شرایط اتاق تنظیم می کنند.

شما می توانید هر تصویر هنری را دوست دارید از فروشگاه سامسونگ آرت دریاف و روی صفحه نمایش این تلویزیون به نمایش بگذارید. لازم به ذکر است که فروشگاه آرت سامسونگ دارای مجموعه های غنی از آثار هنری خارق العاده و نشاط آور است.

سامسونگ اعلام کرده به زودی زمان عرضه جهانی این تلویزیون منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • مهدی | 09 مرداد 1400 در 11:14 ب.ظ

    به درد نميخوره سامسونگ، تازه دالبی هم نداره، کنتراست ضعیف و زاویه دید و روشنایی کم جزو معایب بزرگ همه مدل های سامسونگه، اول اولد ال‌جی و دوم LED سونی بهترین هستن.