اخبار لوازم خانگی

قیمت انواع تلویزیون ایکس ویژن در بازار لوازم خانگی ایران + جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند ایکس ویژن برای نخستین بار توسط گروه مادیران معرفی شد که کار خود را با ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند ایکس ویژن برای نخستین بار توسط گروه مادیران معرفی شد که کار خود را با تولید انواع تلویزیون آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست در جایگاه یکی از رهبران این بازار قرار بگیرد. این برند ایرانی در حال حاضر محصولاتی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و … روانه بازار می کند که در این بخش به بررسی قیمت انواع تلویزیون ایکس ویژن در بازار لوازم خانگی ایران می پردازیم.

تنوع مدل های ایکس ویژن بسیار بالا بوده و همان طور که در جدول قیمت انواع تلویزیون ایکس ویژن مشخص است از اندازه 32 تا 65 اینچی موجود بوده که به راحتی می توانید مدل مورد نظر خود را بر اساس ابعاد محیط و یا بودجه انتخاب و خریداری کنید. نسخه 32 اینچی محصولات ایکس ویژن با کیفیت تصویر HD و مدل های بالاتر با کیفیت های فول اچ دی و اولترا اچ دی فور کی  در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

در همین رابطه بخوانید:

لوازم خانگی ایکس ویژن ساخت کجاست + ویدیو 

اندازه تلویزیون یکی از نکته های مهم در هنگام خرید تلقی می شود که باید با توجه به ابعاد خانه و یا محل کار انتخاب شود. البته همان طور که گفته شد تنوع مدل های ایکس ویژن بالا بوده و به عبارت دیگر دست مشتری برای خرید باز است. اگر در تدارک یک تلویزیون برای خانه و یا محل کار خود هستید می توانید براساس بودجه و احتیاجات خود یکی از مدل های ساخت این برند را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت انواع تلویزیون ایکس ویژن

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟